"פעילות אוויס תהפוך לרגל עסקית נוספת בפעילות של חברת UMI" כך אמר דויד עיני מנכ"ל החברה על מיזוג אוויס לתוכה. "אנחנו בונים ארגון שייטיב להתמודד עם המציאות המשתנה של הכלכלה ועם האתגרים שצפויים לנו בעתיד. היום, כדי להיות חברה מובילה, צריך רגל יציבה נוספת גם כדי לאפשר ללקוחות את כל הפתרונות. אנחנו רואים במיזוג הזדמנות להגדיל את הפעילות כקבוצה. זה יביא לחיסכון בעלויות, לשירות יותר טוב וגם כלים יותר טובים עבור דרישות הלקוחות".

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

הכוונה של UMI היא לשלב פעילויות רבות של שתי החברות בנושאי לוגיסטיקה ותשתית. בראש החברה יעמוד דויד עיני שיפקח על המיזוג, ואילו יואב הורוביץ יהיה מנכ"ל אוויס ומשנה למנכ"ל UMI.

יד שנייה

אחד התחומים הבולטים במיזוג יהיה איחוד פעילות הרכב המשומש. מדובר למעשה בהטמעת מערך מכירת המשומשות של שברולט, שמוכרת כ-5000 מכוניות כאלה בשנה, בזה של אוויס שמוכרת כ-15,000. למעשה כל 30 סניפי המכירה של אוויס ימכרו גם את המכוניות שהוגדרו כשברולט "סרטיפיי" ויעברו לטפל בפעילות הטרייד-אין. "זה לא מהלך פשוט או קצר" הסביר עיני "ואת פירותיו נראה בעיקר החל משנה הבאה".

בתחילת 2016 צפויים המטה של UMI בראשון לציון והמטה של אוויס בבני ברק לעבור למרכז חדש אשר מוקם בלוד (על קרקע שהייתה שייכת לאוויס). עייני מסר שב-2014 רכשה אוויס כ-10% ממכירות UMI והוא אינו צופה להגדלה משמעותית של נתח זה.
אוויס תטפל בפעילות המשומשות של UMI
צילום: מנהל