אופל מריבה היא המתחרה הלא-ממש-קטנה של היצרנית הגרמנית בקטגוריית המיקרוואנים. הרעיון שעומד מאחורי כלי רכב בקטגוריה הזו הוא מיקסום חלל הפנים תוך שמירה על ממדים חיצוניים צנועים ככל שניתן – קטן קטן אבל תחמן. ולכן, למרות שהמריבה קצרה ממרבית המשפחתיות, היא מציעה מרחב פנים מצוין מלפנים ומאחור – שעדיף אפילו על פני חלק מהמשפחתיות המוכרות.

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על אופל מריבה חייג ל-3262* או לחץ כאן

אבל הקלף החזק של המריבה מסתתר בדלתות ויהפוך לבולט במיוחד אם תפתחו את אותן. הדלתות האחוריות נפתחות לאחור ("דלתות התאבדות" קראו לזה פעם) ומציעות פתח רחב שמקל מאוד על חגירת ילדים מאחור – משלב הרתימה למושב בטיחות ועד למעבר לישיבה "כמו גדולים". איכות החומרים בתא הנוסעים לא מרשימה, אך איכות ההרכבה טובה. רמת אבזור טובה, שפע של תאי אחסון שימושיים בתא הנוסעים ותא מטען נדיב בנפחו (400 ליטר) משלימים מכונית שימושית ויעילה.

למפרטים מלאים, גלריות, חוות דעת ועוד – כנסו לדף הדגם של אופל מריבה

המריבה מגיעה אלינו עם מנוע אחד בלבד: 1.4 ליטר טורבו (120 כ"ס) המשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. בדומה להרבה מנועי טורבו מודרניים, גם כאן המנוע במיטבו במרכז קשת הסל"ד. הביצועים משביעי רצון וצריכת הדלק סבירה (9.7 ק"מ לליטר במבחן שערכנו).
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון


סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.