ועד ראשי מועדוני הרכב בישראל החליט לקיים בעצמו מרוץ ג'ימקאנה. ככה זה כשנמאס לך מבירוקרטיה ועסקנים. סיסמאות כמו "ספורטאים למען הספורט" ו-"מחזירים את ההגה לנהגים" נשמעו ברקע.

אמפי משמר דוד נבחר, כולם התגייסו למען המטרה, חלק תרמו מזמנם, חלק תרמו מכספם והתוצאה הסופית הייתה חיובית בהחלט. מסודר, מאורגן, אווירה טובה והכי חשוב, היה ספורט. הייתה תחרות. התקיים אירוע מוטורי למופת. הגיע הזמן.

צילום: דניאל אוזרן
המכונית שהגיעה ראשונה בקטגוריית ההנעה הקדמית. פיג'ו 106 סטנדרטית ביותר. טוב נו...

המתחרים חולקו לארבע קטגוריות: הנעה קדמית, הנעה אחורית, הנעה כפולה, וקטגוריה פתוחה (מפלצות משופרות במיוחד).

תוצאות הנעה קדמית:
1. עידן אברג'יל (פיג'ו 106)
2. ניר מי-פז (רנו מגאן RS)
3. גיא אמודי (מיני קופר S)

תוצאות הנעה אחורית:
1. ירון תייר (הונדה S2000)
2. עזרא רפאל (הונדה S2000)
3. שרון ספיבק (מאזדה מיאטה)

תוצאות הנעה כפולה:
1. שירן ששון (אימפרזה טורבו)
2. דודי איטח (אימפרזה טורבו)
3. אמיר בקשי (ניסאן GT-R)

תוצאות קטגוריה פתוחה:
1. עופר קאשי (מיצובישי איוו)
2. ערן גומר (מיצובישי איוו)
3. מוטי נתן (ניסאן 370Z)
כמיטב המסורת, המנצח מכל קטגוריה התחרה על מקצה אלוף האלופים. ירון תייר סיים את המקצה כשידו על העליונה.

צילום: דניאל אוזרן
פודיום ההנעה האחורית. ירון תייר, במרכז, ניצח גם את מקצה אלוף האלופים. מימין עזרא רפאל, משמאל שרון ספיבק.

ועכשיו, כמו שכתוב בכותרת, הכנו גלריית תמונות, פרי מצלמתו של דניאל אוזרן המוכשר. לשם שינוי התמקדנו בתמונות אווירה. אפילו הוספנו כיתוב תמונה מצחיק.
תיהנו.

צילום: דניאל אוזרן

זה סתם נראה ככה, אבל אין כאן הצעת נישואין