ב.מ.וו הכריזה זה עתה על אבטיפוס היברידי/נטען מרשת החשמל (פלאג-אין) לסדרה 3. החברה מציינת כי הטכנולוגיה בדגם זה מבוססת במידה רבה מאוד על זו הקיימת בדגמי i החשמליים: סוללות, מנועים חשמליים ואלקטרוניקה. אב טיפוס של הגרסה החדשה הוצג במיראמס, צרפת.

דגמים כאלה, מכריזה ב.מ.וו, יהיו מצוידים במנועי בעירה פנימית יעילים ביותר ומנועים חשמליים המונעים על-ידי סוללות נטענות המייצרות מתח גבוה – הצהרה סטנדרטית למדי. המערכת תאפשר לגרסה המדוברת של סדרה 3 טווח נסיעה של 35 ק"מ באנרגיה חשמלית בלבד. זהו טווח בינוני למדי – ביצור סדרתי מצויים כבר דגמי פלאג-אין בעלי טווח נסיעה חשמלי ארוך יותר, למשל המיצובישי אאוטלנדר PHEV.

ב.מ.וו סדרה 3 מתחברת לקיר
צילום: מנהל

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

ב.מ.וו אינה מציינת איזה מנוע בנזין ישרת בסידור ההיברידי, אבל מפזרת רמזים, ומהם עולה כי מדובר ב-2.0 ליטר בגרסת טורבו (בניגוד למנוע ה-3.0 ל' המשרת את הגרסה ההיברידית הרגילה של ה-3).

וזו רק ההתחלה
ב.מ.וו מדווחת כי כל הדגמים העיקריים שלה יזכו למערכת הנעה כזו, והדגם הבא יהיה כנראה X5. המספרים לעתיד לבוא מרשימים בהחלט. החברה מדברת על דגמים שייצרו באופן משולב קרוב ל-700 כ"ס, והמצברים שלהם, עם קיבולת של 20 ק"וו/שעה, יאפשרו טווח נסיעה על חשמל בלבד עד 100 ק"מ.