פורשה הכריזה על דור שני לקאררה GTS, וזה מוצע בשתי גרסאות מרכב – קופה או קבריולט (פתוחה) – כאשר לכל אחת אופציה להנעה אחורית או כפולה. GTS החדשה מתמקמת בין קאררה S הרגילה ובין GT3 מוכוונת המסלול, ומביאה עמה הספק מכובד של 430 כ"ס (350 כ"ס ב-911 קאררה הרגילה, 475 ב-GT3).

ויש עוד: ל-GTS חבילת Sport Chrono – המחדדת תגובות מצערת, הילוכים, מתלים – ומערכת PASM, מערכת בולמי זעזועים אקטיבית, המאפשרת בין השאר להנמיך את הרכב ב-10 מ"מ.

הביצועים, תשמחו לדעת, נאים למדי. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש נמשך 4 שניות, והמהירות המרבית היא 306 קמ"ש (4.8 ש' ו-289 קמ"ש בקאררה) לקופה/הנעה אחורית. הדגם מוצע עם תיבה רובוטית כפולת-מצמדים PDK.
פורשה 911GTS  קאררה – בין קאררה ל-GT3 מוכוונת-מסלול
צילום: מנהל
הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש נמשך 4 שניות, והמהירות המרבית היא 306 קמ"ש

בקיצור, מכיוון ש-GT3 היא באמת קיצונית לכל כביש ציבורי, בעיקר בגלל הכיול הייעודי, ומסלול מקומי ייחנך רק לקראת אמצע המאה, נראה ש-GTS הוא הדבר למי שרוצה את המרב הדינמי של פורשה בחבילה סבירה; לטורבו הביצועים הטובים ביותר, אבל אין לה הנעה אחורית בלבד (וטוב שכך), לחידוד חווית הנהיגה.

פריטים רבים בצדו החיצוני של המרכב, ולא רק הכיתוב מאחור, מספרים כי זו GTS שאין לטעות בה. בתי גלגלים מוגדלים, צמיגי 20 אינץ' עם נעילה מרכזית, ונגיעות שחורות לתפארת ההופעה.

פורשה טוענת כי אם מכניסים למשוואה גם את האבזור, מתקבלת חבילה אטרקטיבית גם בתחום התמורה; מחירה בארה"ב של פורשה קאררה GTS, מתורגם לעברית, הוא החל מ-425,000 שקל (310,000 שקל ל-911 הבסיסית). בין האבזור התקני תמצאו פנסי בי-קסנון, מערכת תאורה דינמית, ריפוד מושבי הספורט עשוי אלקנטרה המשרתת גם כחומר דיפון ומערכת פליטה ספורטיבית, כדי לקבל את הצליל ההוא ולהשמיעו ברבים.
פורשה 911GTS  קאררה – בין קאררה ל-GT3 מוכוונת-מסלול
צילום: מנהל