האותיות הן TT, כמו אלה הצמודות לרודסטר המרהיבה של אודי, אבל המקור הוא A3 דווקא. דגם זה יושב על רצפה MQB, עם בסיס גלגלים אופייני של 263 ס"מ ורושם לזכותו מערך ממדים גדול יחסית של 447 ס"מ אורך, 189 ס"מ רוחב ו-138 ס"מ גובה.

בהשוואה לסדאן, בסיס הגלגלים מעט ארוך יותר, האורך זהה והרוחב גדול משמעותית. אותו אודי TT מקורי קטן משמעותית בבסיס הגלגלים (251 ס"מ) ובאורך המרכב ורוחבו (29 ו-6 ס"מ בהתאמה). וכל הנתונים האלה והשוואתם מספרים כי מדובר כאן ב-A3 קופה-חמש-דלתות, או סדאן-קופה-חמש-דלתות (כמו A7).

הגריל הגדול מלפנים מאפיין דגמי תצוגה רבים של אודי מהשנים האחרונות, וגם חישוקי 21 אינץ' מספרים כי זהו קונספט; השאר, כולל סביבת הנהג, לא.
פריז 2014: אודי TT ספורטבק קונספט
צילום: מנהל
אודי TT תוצע בקרוב בגרסת קופה-חמש-דלתות?
הדגם מוצג עם מנוע אחד בנפח שני ליטר. ההספק יספק כל צורך רגיל, וגם כזה שלא: 400 כ"ס ב-6400 סל"ד מצטרפים למומנט של 45.9 קג"מ, ואלה זמינים לנהג בכל התחום שבין 2400 ל-6000 סל"ד. כבר ב-1900 סל"ד יש לו לא מעט מן המומנט: 30.6 קג"מ. התשלום בדלק הוא 14.3 ק"מ/ליטר ובזיהום CO2 הוא 162 גרם/ק"מ. הרווח בביצועים הוא 3.9 שניות ל-100 קמ"ש. אין נתון של מהירות מרבית, אבל 300 קמ"ש וקצת יותר סבירים בהחלט. התיבה היא כפולת מצמדים עם שלושה צירי הינע לשילוב מהיר במיוחד וההנעה היא הכפולה-קבועה של אודי (קוואטרו).

עיצוב הפנים נקי מאוד, עם פתחי אוורור מעוגלים הבולטים כאלמנט עיצובי נאה, ותוכנת הניווט משלבת אלמנטים כמו-מצולמים.

לקונספט מערכת תאורה הכוללת אור דרך (אור גבוה) מבוסס-לייזר הפועל מעל 60 קמ"ש. יחד עם מערכת לד מלאה, התוצאה היא תאורה למאות מטרים, מאוד חשוב באוטובאן, בלילה, ב-280 קמ"ש. מצלמה מנטרת משתמשי דרך אחרים בלילה לחיזוק הבטיחות.
עוד על אודי TT:
פריז 2014: אודי TT ספורטבק קונספט
צילום: מנהל