מישהו לא נתקל בסרטונים למען מודעות מחלת ה-ALS לאחרונה? אין דבר כזה. החל מהשכן שלכם ועד לטום הנקס, כולם מתעדים עצמם בסרטון וידאו לאחר ששפכו על עצמם מים קפואים. קטע כזה, שנועד לעורר את מודעות לקיומה של המחלה. סיבה נוספת הינה שסרטון כזה מעלה חיוך, אז זהו מתכון בטוח להצלחה ברשת הדיגיטאלית.
 צפו: קלארקסון נרתם בעל כורחו לקמפיין המודעות ל-ALS
צילום: מנהל
ג'רמי קלארקסון. אחד האנשים המוכרים לכל חובב הגה

ה-ALS, למי שאינו יודע, הינה מחלה הפוגעת בעצבים המוטוריים. מחלה איומה. רק לפני כחודשיים סיפרנו על מסע מכוניות ספורטיביות בארץ, שכל הכנסותיה קודש לחקר המחלה. "טרמפיסטים" שילמו בכדי לשבת במכוניות ספורטיבית זו או אחרת, והכסף, תרומה למחקר. בעלי המכוניות אגב, נידבו את המכוניות ולא קיבלו תשלום על המעשה. הכל רצון טוב ואנושיות מדהימה.
 צפו: קלארקסון נרתם בעל כורחו לקמפיין המודעות ל-ALS
צילום: מנהל
טיפוס הגיוני ושקול. טוב נו, תשכחו מזה

נחזור לטרנד על המים הקפואים. בנותיו של בחור בשם ג'רמי קלארקסון, מגיש תוכנית הרכב המצליחה בעולם 'טופ גיר', החליטו שגם הוא צריך להירתם למטרת המודעות מחלה. צודקות. רק... שבדרך כלל, מודיעים למי שמעוניינים שיירתם. קלארקסון, שרגיל לעקוץ את כולם, נמנם בחצר ביתו עת בנותיו הוציאו לפועל את המבצע. אחת העירה אותו, והשנייה הגיחה מאחור עם המים הקפואים. תכף תדעו אם המבצע צלח: