צפו: השקת דגמי סי-דו 2014 (וידאו)

התפאורה הייתה מושלמת. מזג אוויר אידיאלי, שמש זורחת, כנרת שקטה, מים קרירים, וספורטאים להוטים. ואז התנענו את הכלים והצתנו אש בכנרת

 
סופר אייר נאוטיק G23
היום, סירות מהירות הפכו ל"מתמחות". הסופר אייר G23 של נאוטיק מתמחה ביצירת גל נקי, ארוך, מאוזן וגבוה מאוד. גל שמזמין לעשות עליו וויקבורדינג. לקפוץ ולרחף מעל גל "מסודר". וויקבורדינג הוא ספורט המים החדש. הצעירים אפילו לא מנסים לעשות סלאלום (שם דרוש גל קטן ככל האפשר) ולכן הסירה המדהימה הזו מתאימה ככפפה לספורט שלהם. גם וויקסרפינג (גלישה על גל הסירה ללא חבל) קל ביותר לעשות איתה – עובדה, גם אני הצלחתי. היא גם רחבה, מרווחת, עם מושבים מסתובבים שגם נשכבים לספות, שטחי אכסון ושפע פינוקים.

סי-דו ספארק
סוף סוף סי-דו מפנה עורף למרוץ כוחות הסוס שאפיין את תעשיית אופנועי הים. ה-RXT-X260 RS, הכוכב הקודם של סי-דו, סיפק 260 כ"ס ושקל 443 ק"ג, והיה אופנוע רב יכולת וטכנולוגיה, מהיר ביותר, אך קצת כבד לשעשועים - ויקר. השנה הכוכב שלה הוא משהו אחר לגמרי – בספארק הצטמצם המנוע מ-1500 סמ"ק – ל-900, המשקל נשר ל-184 ק"ג (בגרסת 2 מושבים), וההספק ל-90 כ"ס. גם המחיר ירד לבערך חצי מהמפלצות של שנים קודמות, גם אחרי תוספת מס היוקרה של לפיד – כ-60 אלף ש"ח. והאמינו לי, הוא מספק בדיוק מה שאופנוע ים אמור לספק – שפע של פאן וכיף. לא מאמינים? הביטו בתמונות.  
 
צילום: גלעד קוואלרצ'יק | עריכת וידאו: דימה קונופליוב 
מסורת הקיץ שלנו: עולים על בגדי ים ויוצאים לבחון את אופנועי הים של סי-דו

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.