אחרי שדודג' סיימו את הטרראם שלהם לאחר הוצאת גרסת הל קט לצ'אלנג'ר בעלת 707 כ"ס, מודיעים עכשיו דודג' שלא רק שברו את שיא ההספק של מכוניות השרירים לדורותיהן, אלא גם למכוניות הסדאן, תוך הצגת גרסת הל קט גם לצ'ארג'ר.
צילום: מנהל
יחידת כוח בנפח 6.2 ליטר עם לא פחות מ- 707 כ"ס

לא בטוח אם זה חינוך מבית, אבל במשפחת דודג' לא מקפחים אף ילד. לאחר הצ'אלנג'ר גם הצ'ארג'ר מקבלת את יחידת הכוח בעלת ה-707 כ"ס. עכשיו, תוכלו לפתוח את הדלתות של המושב האחורי, להכניס את הילד, התינוק והכלב, להסיעם לבית הספר, למעון ולפארק תוך חפירות אינסופיות של הגלגלים האחוריים. תענוג.
צילום: מנהל
שימושית. ארבע דלתות ותא מטען הגיוני. לקחת את המשפחה לטיול. על הצד

יחידת הכוח לוגמת בנזין ובנפח של 6.2 ליטר. התצורה היא V8 כמובן, כיאה לאמריקאים, ובכדי להגיע להספק זה, נעזרו במגדש על. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה מורידה את הכוח אל צמד הגלגלים האחוריים.
צילום: מנהל
הכי טוב צבע לבן. כמו שיש לשכן שלכם. אנמי. עדין. נקי. עם 707 כ"ס.

לייעוץ עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי דודג' חייג ל-3262* או לחץ כאן

הביצועים פסיכיים. 3.6 שניות בתאוצה מעמידה ל-96 קמ"ש. המהירות מרבית בת 330 קמ"ש. עודף המשקל (2,114 קילו) ביחס לאחות הקטנה, הצאלנג'ר, מסתבר כיעיל יותר בהורדת כוח בתאוצה. לדוגמה: תאוצה מעמידה ל-400 מטר (מרוץ דראג) בגרסת ההל קט של הצ'אלנג'ר, אורכת 11.2 שניות. הצ'ארג'ר, לעומתה, גומעת את אותם 400 מטר ב-11 שניות בדיוק.
צילום: מנהל
פרגנו לכם גם תמונה של שקיעה. כאלו אנחנו, רומנטיים

גרסה זו למעשה גורמת לצ'ארג'ר להיות מכונית הסדאן החזקה ביותר בעולם. תוך שהיא גורמת לב.מ.וו M5 ולגרסאות ה-AMG של מרצדס להרגיש מבויתות. בורגניות משהו. עדינות אפילו. והמחיר, אגב, די נגיש (למי שגר, חי ונושם באמריקה), 65 אלף דולר בלבד.