יונדאי העולמית קבעה את תערוכת פריז הקרובה כעיד להצגת הדור הבא של יונדאי i20, אבל כעת נראה שמישהו שם לא יכול להתאפק יותר וחייב להתחיל לשתף. אם בשבוע שעבר נחשפנו לאיורים ראשונים שסיפקו הצצה לעיצוב ה-i20 החדשה, היום אנחנו כבר זוכים לתמונות רשמיות ופרטים ראשונים על מכונית הסופרמיני החדשה. אז מה אנחנו יודעים שלא ידענו קודם?
יונדאי i20 חדשה – תמונות ופרטים ראשונים
צילום: מנהל
קורות C מושחרות מסייעות ליצירת מראה "גג צף"
חיצונית ה-i20 החדשה ממשיכה עם קו העיצוב העדכני של יונדאי אותו היא מכנה Fluidic Sculpture 2.0, כאשר המראה הכללי מזכיר מאוד את זה שהוצג באיורים שנחשפו בשבוע שעבר. ה-i20 החדשה נעזרת ביחידות תאורה גדולות (כולל תאורת לד-יום) וסבכת משושה גדולה מלפנים, קו מותניים בולט וגבוה, יחידות תאורה צרות מאחור וקורות C מושחרות כדי ליצור מראה דינאמי ונועז בהרבה מזה של הדור היוצא האפרורי במעט.
יונדאי מיהרה לספר כי ה-i20 החדשה עושה שימוש בפלטפורמה חדשה לחלוטין, וכי היא תהנה מבסיס גלגלים באורך 257 ס"מ (4.5 ס"מ יותר מבעבר). גם נתון האורך צמח במעט ויעמוד על 403 ס"מ (3.5 ס"מ יותר), בעוד נפח תא המטען יעמוד על 326 ליטרים נדיבים לסגמנט. הוקריאנים מבטיחים כי המידות הנדיבות יהפכו את ה-i20 לאחת המכוניות המרווחות בסגמנט ומתגאים בגג הפנורמי השקוף שיוצע עם המכונית. מעבר לכך הם לא חשפים פרטים נוספים על תא הנוסעים, אבל הם כן הציגו תמונת תא הנוסעים של הגרסה ההודית, ממנה תוכלו להתרשם בתמונות בצד ימין.
יונדאי i20 חדשה – תמונות ופרטים ראשונים
צילום: מנהל
מראה דינאמי ונועז מבעבר
בשלב זה יונדאי שומרת את שאר הקלפים קרוב לחזה, כולל את רשימת המנועים, נתוני המשקל, שאר המידות ועוד. השמועות ברשת מדברות על היצע מנועים דומה לזה של הדור היוצא, כולל אופציה לשילוב יחידת כוח קטנה ומוגדשת עליה מדברים בקונצרן בשנים האחרונות.
כאמור, ההצגה הרשמית של יונדאי i20 החדשה מתוכננת לתערוכת הרכב הקריבה שבפריז, שתפתח את שעריה בתחילת חודש אוקטובר, אז אנחנו נחזור ונעדכן עם פרטים חדשים (וזה בהנחה שהחבר'ה ביונדאי יצליחו להתאפק עד אז...).
גם מכונית הראלי תאמץ את המראה החדש?