רנו ישראל ממשיכה לרענן את מבחר הגרסאות של במשפחת המגאן-פלואנס. אחרי שהחלה בשיווק המגאן RS המחודשת והוסיפה גרסה זולה יותר לפלונאס דיזל – היא מתחילה כעת בשיווק גרסת 1.2 טורבו-בנזין (132 כ"ס) של רנו מגאן סטיישן המוכרת. בעבר סיפרנו לכם שגרסה זו צפויה להגיע, וכעת השיווק התחיל באופן רשמי.
הגרסה החדשה של המגאן, שמגיעה עם הפנים החדשות של רנו, תעלה החל מ-128,000 שקלים, מחיר נמוך מזה של גרסת הדיזל (134,000 שקלים) המקבילה באבזור ששווקה עד כה. היא תגיע ברמת גימור דומה למדי (אקספרסיון) שכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערך שמע עם פקוד מההגה, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, חיישני חנייה אחוריים, חיישני אור וגשם, וחישוקים קלים. הסטיישן המחודשת תוצע גם עם גג זכוכית פנוראמי ומפתח חכם עבור תוספת של כ-4,000 שקלים.
מבזק: רנו מגאן 1.2 נחתה בישראל
צילום: מנהל
רנו מגאן סטיישן. מתעדכנת ומקבלת מנוע טורבו-בנזין חדש

מהדורת הבנזין של רנו מגאן סטיישן תצויד בגרסה חדשה של מנוע ה-1.2 ליטר הקטן (טורבו), אשר מייצר כאן 132 כ"ס (ב-5,500 סל"ד) ו-20.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. היא תשודך כמובן לתיבה כפולת מצמדים עם שישה הילוכים. הביצועים נאותים עם 190 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-9.7 שניות. עד כה שווקה הסטיישן של רנו בארץ רק עם מנוע הדיזל (1.5 ליטר), והשיווק של גרסה זו צפוי להמשיך ללא שינוי.