באופל ישראל מרוצים מהעלייה במכירות המותג הגרמני בארץ, ומקווים לסכם את שנת 2014 עם מכירות של 6,500 מכוניות. למרות הנתונים הנאים נראה כי אופל כבר מתכוננת לשנת 2015, ואחת התקוות שלה להגדלת המכירות קשורה להרחבת מבחר הדגמים והגרסאות שיגיע בעתיד.
המכונית המדוברת והחשובה ביותר למותג כרגע בהרחבת המבחר היא מכונית מיני זולה, שהפכה מבוקשת מאוד בשנים האחרונות בארץ. אופל מתכוונת להציג מכונית כזו על אותו בסיס שישרת את הדור הבא של השברולט ספארק הקוריאנית. כעת, כאשר שברולט מפנה את הזירה האירופאית, נפתחה אפשרות להציג מכונית כזו גם עבור אופל והכוונה היא להחליף עימה את האגילה (שיוצרה על ידי סוזוקי) ולהציג מחיר תחרותי. בבריטניה מדברים על כך שהמכונית תשווק תחת השם ווקסהול ויוה ואולם עדיין לא ברור אם זה יהיה שמה תחת מדי אופל.
אופל תסתער על תחום המיני
צילום: מנהל
אופל אגילה. המחליפה תגיע בשנה הבאה
אופל תציג כבר בתערוכת פאריז הקריבה (אוקטובר) קדימון למכונית המיני העתידית, כאשר במהלך שנת 2015 המכונית צפויה להגיע לכביש, וגם לארץ. המכונית תוצע עם מנוע השלושה צילינדרים, הזרקה ישירה, בנפח 1.0 ליטר החדש של אופל (אשר מוכר גם מהאדם) בגרסה רגילה (70 כ"ס) או מוגדשת. אחת מנקודות החולשה שלה עלולה להיות היעדר תיבה אוטומטית בתחילת הדרך, אבל בקטגוריה הזו התיבה הידנית מראה נוכחות איתנה יחסית.

עוד חידושים להם מצפים באופל ישראל בשנה הבאה היא גרסה רובוטית של אופל אדם האופנתית שתהיה יקרה במעט, הצטרפות של גרסת ה-1.0 ליטר המוגדשת להיצע, ויש סיכוי טוב לתחילת יבוא הרוקס האופנתית עם מראה השטח. לכך יצטרפו רמות גימור נוספות ועשירות יותר למריבה (אך לא גרסאות דיזל) ששיווקה התחדש בשבוע האחרון. בנוסף, אופל מוקה, שרק לא מזמן נחתה בארץ, תתחיל בקרוב להגיע אלינו מאירופה (היום המכוניות שמגיעות אלינו מיוצרות בקוריאה), מה שעשוי לשנות את מפרט האבזור לכיוון העשיר יותר.

אופל תסתער על תחום המיני
צילום: מנהל
האדם צפויה להגיע אלינו בשנה הבאה עם תיבת הילוכים רובוטית