קאדילק ישראל מצפה לצמיחה מהותית ביותר בנתוני המכירות בשנים הקרובות. מנוף הצמיחה המרכזי אמור להיות הרחבת מבחר הדגמים, עניין שלבטח יסייע להפוך את מותג היוקרה האמריקני ללגיטימי יותר בארץ. בהשקת קאדילק CTS החדשה שנערכה לאחרונה דברו ראשי קאדילק ישראל על עליית מכירות צפויה ליותר מ-400 כלים בשנת 2014, שזה כמעט כפול מ-2013.
לשם השוואה, בשנת 2013 לקסוס מכרה 570 מכוניות, מרצדס מכרה 1,654 מכוניות ואודי (מובילת טבלת המכירות בתחום היוקרה) מכרה 2,323 מכוניות – יש לזכור שהיצע הדגמים של שלוש היצרניות הללו רחב משמעותית משל קאדילק. ואולם, אנשי היבואן מאמינים שזו רק תחילת הדרך ומאמינים שקאדילק עשויה לחצות בשנים הקרובות את רף האלף מכוניות לשנה, ובעצם להפוך לשחקנית משמעותית יותר בתחום היוקרה.
גם קאדילק שואפת לאלף מסירות בשנה
צילום: מנהל
ה-CTS תסייע לצמיחה של קאדילק
הסיבה לאופטימיות הזו קשורה בעיקר לשני דגמים חדשים שקאדילק צפויה להציג בשנים הקרובות – מדובר ברכב פנאי קטן שיצטרף ל-SRX ויהיה זול יותר, ובמכונית נוסעים קטנה שמכונה במסדרונות היצרנית "מיני" ATS. זו צפויה להכניס את קאדילק לתחום המחירים הזול יותר בשוק היוקרה, כאשר הכוונה היא להתחרות עימה באודי A3 ובמרצדס A קלאס (אם כי עוד לא ברור באילו תצורות מרכב היא תוצע).
מכוניות אלה (יחד עם גרסאות לדגמים הקיימים, כמו ה-ATS קופה למשל) ישרתו את מטרת קאדילק להפוך למותג גלובאלי יותר. כדאי לזכור שבעבר ספרו בקאדילק גם על מטרה להציג מכונית דגל גדולה מה-CTS (להוציא את ה-XTS שמיועדת לשוק האמריקני בלבד) וגם קופה יוקרתית בסגנון האל-מיראז'. גם מכוניות אלה אמורות להגיע ארצה לכשיוצגו.