ניסאן מבצעת מתיחת פנים ל-Z370 ניסמו. ההשראה מגיעה מכיוון האחות הגדולה והביצועיסטית יותר, ה-GT-R, אך אל לכם לצפות לביצועים טובים יותר בעקבות כך, שכן ההשראה מגיעה רק מהעיצוב של ה-GT-R ולא ממש מיכולת התאוצה הפנומנאלית שלה. עם זאת, במתיחת הפנים של ניסאן 370Z ניסמו דאגה היצרנית לשפר את ההצמדה והאחיזה עם כמה עזרים עזרים אווירודינמיים.
 מתיחת פנים לניסאן 370Z ניסמו
צילום: מנהל
ה-370Z ניסמו התעדכנה, אבל בעיקר במראה
המכונית נראית כעת ספורטיבית יותר, תודות לפגוש קדמי חדש המכיל בתוכו סבכה קדמית רחבה מבעבר, המעניקה תחושה של מכונית רחבה יותר. את הפגוש הקדמי משלימים ספליטר תחתון ומסיטי רוח. מאחור תמצאו דיפיוזר אגרסיבי, המכיל בתוכו צמד מפלטים עגולים גדולי קוטר ואף כנף חדשה להשלמת המראה. יחידות התאורה הקדמיות מסוג לד, החישוקים החדשים בקוטר 19 אינץ', ויש גם המון נגיעות אדומות, שלא תטעו לרגע ותחשבו שזו מכונית להגיע איתה לסופר השכונתי.
 מתיחת פנים לניסאן 370Z ניסמו
צילום: מנהל
שיפורים אווירודינאמיים מבטיחים הצמדה טובה יותר במהירויות גבוהות
תא הנוסעים עבר מתיחת פנים גם הוא: מושבי ריקארו תומכים לאוחז בהגה וליושב לצדו, והריפוד משולב עור ואלקנטרה. במרכז הקונסולה הקדמית תמצאו צג מידע בגודל 7 אינץ', מערכת שמע מבית BOSS, מצלמת רוורס, מערכת ניווט ועוד.
יחידת הכוח בנפח 3.7 ליטר, לוגמת בנזין ובתצורת V6, הנושמת ללא עזרת מגדש טורבו. ההספק כמו בעבר, 340 כוחות סוס, ונתון המומנט הוא 37.4 קג"מ. כמו בעבר, גם כאן אפשרות בבחירה בין תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה ובין תיבה אוטומטית בת שבעה יחסי העברה, שיעבירו את הכוח דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה אל הגלגלים האחוריים. ביצועים? התאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת 5.2 שניות בלבד.
 מתיחת פנים לניסאן 370Z ניסמו
צילום: מנהל
אין שינוי במנוע? אנחנו עדיין לא מתנגדים לאחת...
אז מתי היא תגיע ומה יהיה מחירה? היא לא תגיע, שכחו מזה. בעוד שאפילו ה-GT-R ניסמו החזקה יותר עתידה להגיע אלינו, ה-370Z ניסמו תשווק אך ורק בשוק האמריקאי, נכון לעכשיו לפחות.