זמן קצר לאחר שהוצגה בתערוכת ג'נבה, פולקסווגן ישראל החלה בשיווק הפולו המחודשת, שקבלה עדכוני עיצוב שמקרבים את המראה שלה לגולף החדשה. ואולם, השינוי הגדול ביותר במתיחת הפנים שעברה פולקסווגן פולו נוגע ליחידות ההנעה.
את מנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי הוותיק יחליף מנוע ה-1.2 ליטר טורבו בגרסת 90 כ"ס (16.2 קג"מ ב-1,400 סל"ד), ואילו לגרסה הבכירה יהיו כעת 110 כ"ס (17.8 קג"מ ב-1,400 סל"ד) לעומת 105 בעבר. חטיבות הכוח המחודשות ישודכו כמובן לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים או לתיבה ידנית (בגרסת ה-90 כ"ס בלבד). למנועים החדשים מתווסף גם מערך עצור והתנע וניצול אנרגיה בעת בלימה, דבר שמסייע להשיג צריכת דלק ממוצעת של 21.2 ק"מ לליטר בכל הגרסאות.
צילום: מנהל
מוצעת גם עם מערכת בקרת שיוט אקטיבית ומערכת למניעת תאונות בעיר
המכונית החדשה תגיע בשתי רמות גימור (טרנדליין וקומפורטליין) כאשר לראשונה מערכת שמע מקורית, ואילו לשנייה מערך מולטימדיה עם מסך מגע, דבורית בלוטות', שליטה מההגה, וחישוקים קלים. באופן מעניין ויוצא דופן בפלח, ניתן יהיה לקבל את הפולו עם מערכת למניעת תאונה עירונית שיודעת לבלום לבד בשילוב עם בקרת שיוט אקטיבית - מחירה נקבע על 3,000 שקלים.
המחירים של פולקסווגן פולו המחודשת ינועו מ-99,900 שקלים לגרסת ה-90 כ"ס הידנית שתוצע ברמת הגימור הגבוהה (קומפורטליין). הגרסה האוטומטית תעלה 107,900 שקלים (ברמת גימור טרנדליין) או 112,900 שקלים (קומפורטליין). גרסת ה-110 כ"ס תוצע רק ברמת גימור הגבוה ביותר ותעלה 119,900 שקלים.