לפני מספר חודשים נהרג פול ווקר, שחקן הקולנוע (וחובב רכב לא קטן) המוכר לכל בזכות סדרת סרטי "מהיר ועצבני". פול ווקר ישב לצד חברו, רוג'ר רודאס, שנהג במכונית הפורשה מסוג קררה GT, מכונית-העל הגרמנייה. רוג'ר רודאס, נהג מרוצים חובב ובעל סדנה לשיפור מכוניות, איבד שליטה על המכונית ולא הצליח להחזירה למסלול טרם המפגש עם העץ. התוצאה – המכונית התלקחה והשניים נספו בו במקום.
פורשה נתבעת בעקבות תאונת פול ווקר
צילום: מנהל
כוכב קולנוע וחובב מכוניות. ווקר והפורשה
מסקנות המשטרה היו חד משמעיות: השניים נהגו במהירות גבוהה לתנאי הדרך (בין 130 ל-145 קילומטרים לשעה, לטענת המשטרה) ואיבדו אחיזה. כעת, אלמנתו של רוג'ר רודאס טוענת שלא זו הסיבה לתאונה, והיא תובעת את יצרנית מכוניות הספורט הגרמנייה. לדבריה, במכונית מהירה שכזו צריך להיות כלוב הגנה, ובנוסף היא טוענת כי המתלה האחורי תוכנן בצורה שגויה. בין היתר, התביעה טוענת כי תכנון מיכל הדלק היה לא תקיןף, שהרי התבקע בתאונה וגרם לדליקה.
מחברת פורשה נמסר שהם מצטערים על האובדן של המשפחות, אך חקירת הרשויות והמשטרה מצאו שהסיבה אינה כשל טכני או תכנוני, אלא מהירות גבוהה ומוגזמת של השניים ביחס לתנאי הדרך.
פורשה נתבעת בעקבות תאונת פול ווקר
צילום: מנהל
לטענת התביעה, המתלה אחורי ומיכל דלק תוכננו בצורה שגויה
עם היוודע מותו של פול ווקר ורוג'ר רודאס, התגלה שלצמד היה אוסף מכוניות מרשים. כרגע נודע שחלקו של האוסף גם יוצע למכירה. אם חשקתם באחת ממכוניות האוסף, אל תמהרו להוציא את פנקס השיקים, המכירה תוצע רק ליקיריי סדנת הרכב או ללקוחות פוטנציאליים.