רולס רויס החליטו להוציא מהדורה מיוחדת למכונית שגם ככה מיוחדת. מדוע? מהסיבה הפשוטה – הם יכולים. מהדורה מוגבלת מאוד של פנטום נטולת גג שתיוצר רק בכ-35 יחידות, אשר לוקחת השראה וחולקת כבוד מדגם עבר משנת 1935 של סר מלקולם קמפבל ששבר את שיא המהירות.
רולס רויס פנטום – קולקציית Waterspeed
צילום: יצרן, SWB_Photography
הדם הכחול הגיע גם למנוע
אתם מוכנים לקבל את שמה המלא של המכונית? רולס רויס פנטום דרופהד קופה ווטרספיד (Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé Waterspeed). צבעה של המכונית נטולת הגג יהיה כחול, ויחד עם הפרונט המוכר של רולס רויס בשילוב חישוקים מלאים ומבריקים בעלי 11 צלעות קטנות מעניקים מראה אלגנטי מאוד ונאה, כזה השמור לבעלי אצולה. תא הנוסעים נקי ומשלב הרבה אלומיניום מוברש, ריפוד בגווני אפור, לצד נגיעות של הצבע הכחול האופף את המכונית.
רולס רויס פנטום – קולקציית Waterspeed
צילום: יצרן, SWB_Photography
רולס רויס פנטום רגילה? רק אם אתם "סתם" אנשי אצולה עשירים
יחידת הכוח בנפח 6.75 ליטר. המנוע בתצורת V12 אקזוטית, ההספק – 453 כוחות סוס ונתון המומנט מסוגל להזיז אחורה את כדור הארץ כשתחליטו להאיץ. הביצועים טובים בהחלט, כצפוי ממכונית אצולה, וכך תמצאו את עצמכם משייטים במהירות גבוהה מבלי להרגיש. אגב, היא מוגבלת אלקטרונית ל-250 קילומטרים לשעה. והתאוצה שלה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת 5.6 שניות.

כמו שאמרנו בפתיח, רק לקוחות בודדים יוכלו למצוא את המכונית הזו בחניית ביתם. או שמא נכון יותר לומר – אחוזתם. 35 מכוניות בלבד יצאו מפס הייצור, ועבור כל מכונית יאלץ הרוכש להיפטר מכ-435 אלף לירות שטרלינג. מחיר מבצע.
מי שרוצה את השמיים יכול להזמין את הפנטום בגרסת Celestial