אודי משחררת מהדורה מוגבלת בת 99 יחידות בלבד של מכונית הספורט שלה, ה-R8. יותר הספק, הנעה כפולה, ביצועים טובים יותר, וישנה גם תאורת לייזר(!) ששמה - R8 LMX. תחילת המסירות יהיו בסתיו הקרוב, ואם לא הזמנתם עדיין, סביר להניח שכל המכוניות כבר נמכרו.

תאורת לייזר זה דבר חדש. תאורה זו נוסתה על ידי אודי במכונית המרוץ שלה, הR18 e-TRON, ונמצאה בשלה לייצור המוני וסדרתי. בכך למעשה, גוזלת את היוקרה מב.מ.וו שמציעה את המערכת רק כאופציה בתשלום ב-i8 החדשה. ב-2008 הציגה אודי את תאורת הלד לראשונה במכונית סדרתית , ב-R8, וכעת היא עושה זאת שוב וגורמת לאודי להיות סוג של חלוצת תאורה בתחום הרכב.
אודי R8 LMX – מהדורה מוגבלת
צילום: מנהל
אודי, "חלוצת תאורה" בתחום הרכב
לאודי R8 LMX יחידת כוח בנפח 5.2 ליטר ובתצורת V10 שמקבלת הספק גבוה ב-10 כוחות סוס לעומת גרסת ה-V10 הרגילה (562 סוסים לעומת 552), ומשודכת אל תיבת ההילוכים האוטומטית-רובוטית המוכרת, בעלת המצמד הכפול. ההנעה כמובן, כפולה. הביצועים שודרגו במעט, תאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת 3.4 שניות (0.1 מהר יותר מגרסת ה-V10 הרגילה), ומהירות מרבית של 319 קילומטרים בשעה.
אודי R8 LMX – מהדורה מוגבלת
צילום: מנהל
בשלה לייצור סדרתי
צמיגי המכונית על הסרן הקדמי נשארו זהים לגרסה הרגילה, עם גומי ברוחב 235 מילימטר, אך בסרן האחורי נוספו עוד 10 מילימטר בכל צמיג, וכעת ישנו גומי ברוחב 305 מילימטר, לעומת 295 בגרסה הרגילה. קוטר החישוקים הינו 19 אינץ'.

המכונית תוצג בפסטיבל גודו'וד שיערך בסוף יוני, ומעט לאחר מכן תחל מסירת המכוניות. כמו שאמרנו, רק 99 מכוניות ירדו מפס הייצור, ומחיר כל יחידה יעמוד על 160 אלף לירות שטרלינג.