לאחר שמונה שנות היעדרות מהתחום, הונדה חשפה את הדור החדש של ה-HR-V, רכב הפנאי הקטן החדש. בהונדה מקווים שרכב הפנאי יצלח בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, וישלים את היצע המכוניות הקומפקטיות, יחד עם הג'אז החדשה (בארצות הברית שמה "פיט") שעושה את צעדיה הראשונים בארה"ב.
העיצוב החיצוני דומה מאוד ל'וזל' שהוצגה בשנה שעברה לשוק היפני, ומיישר קו עם סגנון העיצוב הנוכחי של הונדה. יחידות התאורה צרות וזוויתיות, הסבכה הקדמית צרה גם היא, ומשתלבת יחד עם התריסים המקשרים בין הסבכה לפגוש הקדמי. התוצאה על כל פנים, מיוחדת. פרופיל הצד עגלגל ומעניק שבירה לעיצוב הזוויתי, בתי הגלגלים תפוחים, ידיות הפתיחה של הדלתות האחוריות מוסתרות למען מראה "כאילו" קופה ספורטיבי, ומאחור יחידות התאורה הגבוהות משלימות את המראה דינאמי.
צילום: מנהל
מראה עגלגל ודינאמי
תא הנוסעים צפוי לאכלס חמישה אנשים, והמושבים האחוריים מפגינים יעילות, וממש כמו בג'ז הם ניתנים לקיפול ונעלמים ברצפת הרכב. יעיל ושימושי. לוח המחוונים נמצא מאחורי גלגל ההגה, וישנם עוד צמד מסכים במרכז הקונסולה המרכזית, האחד מתחת לשני, אך בשלב זה הונדה לא פרסמה תמונות רשמיות, אתם יכולים להתרשם מתמונת תא הנוסעים של ה'וזל'.
תא המנוע צפוי לאכלס מגוון רחב של מנועים. החל ממנוע 1.2 ליטר, דרך 1.5 היברידי, ועד 1.8 ליטר בנזין. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית-רציפה, והיא תעביר את הכוח אל צמד הגלגלים הקדמיים. הונדה תציע אפשרות (בתשלום) גם מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים.
צילום: מנהל
הונדה חזרה למגרש עם ה-HR-V החדש
הונדה HR-V החדש יושק בארצות הברית לקראת סוף השנה. עדיין לא ידוע אם ומתי הדגם יגיע לאירופה או אלינו.
כך הוא היה נראה בתחילת הדרך. הונדה אורבן SUV קונספט