זה לא חדש שבתוכניות של סיטרואן מותג DS עתיד להפוך לעצמאי. אז פלא שמציגים עכשיו, בתערוכת בייג'ין רכב פנאי חדש תחת סדרת DS? הדגם הסדרתי ישווק לראשונה לשוק הסיני, ובכך ההיגיון בהצגת רכב הפנאי דווקא בתערוכת בייג'ין ולא בתערוכה אירופאית מרכזית.
עיצוב רכב הפנאי מזכיר יותר את ה-DS 5LS שהוצגה לא מזמן (ואת גרסת ה-R שלה), מאשר לדגמי ה-DS האירופאיים, ואפשר לראות זאת בעיקר בסבכה הקדמית שמתמזגת ליחידות התאורה הקדמיות. כמו כן, תמצאו פגוש קדמי עם לוע גדול במרכזו ודמוי מגן גחון בתחתיתו. מהצד הצללית פחות חדשנית, כזו שמוכרת מרכבי פנאי שונים ורבים (ללא חידוש משמעותי) ובגג כצפוי, צמד פסי העמסה. מידות רכב הפנאי: 455 ס"מ אורכו, 186 ס"מ רוחבו, ו-161 ס"מ גובהו (בסיס גלגלים באורך 273 ס"מ) – פחות או יותר מקביל לרכבי פנאי קומפקטיים אחרים כמו מאזדה CX-5.
צילום: מנהל
רכב פנאי מסדרת DS, כרגע לשוק הסיני בלבד
בתא המנוע תמצאו את יחידת הכוח המוכרת שנפחה 1.6 ליטר, בעלת ארבעה צילינדרים ונעזרת במגדש טורבו. ההספקים ינועו בין 160 כ"ס בגרסה החלשה ועד 200 כ"ס בגרסה החזקה יותר. תיבת ההילוכים תהא אוטומטית עם שישה יחסי העברה, שתוריד את הכוח אל צמד הגלגלים הקדמיים. באם יגיע כב הפנאי אל יבשת אירופה, סביר להניח שישווק עם יחידת כוח לוגמת סולר.
רכב הפנאי החדש ,ה-DS 6WR, יוצג בתערוכת בייג'ין הקרובה, והמסירות הראשונות, אם לא כולן, יגיעו אל השוק הסיני, שמתפתח במהירות. עדיין אין תאריך מדויק למסירה ראשונה, או מחיר רשמי.
הסינים רוצים גם ביצועים - DS 5LS R