גם אם מובן שהשקת אינפיניטי Q50 לא תביא שינוי גדול בכמות המכירות במותג היוקרה של ניסן בארץ, ברור כי מדובר בצעד ראשון של אינפיניטי ישראל לקראת הפיכתה למותג לגיטימי, וחזק בהרבה מבחינת דימוי ובהמשך גם מכירות. הדרך אמנם לא קצרה אבל במקרה של אינפיניטי המסלול כבר מתוכנן וידוע עם הרבה חידושים חשובים ומעניינים.
צילום: מנהל
ה-Q50 מגיעה אלינו כרגע בגרסתה ההיברידית החזקה
בשנה הזו יכולת המכירות של אינפיניטי עדיין תנוע בין 150 ל-250 מכוניות, אך משנה הבאה תחל תנופת חידושים שתוכל להביא את המכירות לאזור ה-500 מכוניות ב-2016. באינפיניטי מסבירים שהם לא מתכוונים להיכנס לתחרות בתחום הזול של היוקרה, אפילו לא כשמדובר בגרסאות הפחות יקרות של המכוניות הגדולות יותר. עם זאת, כל כניסה לפלח חדש תוסיף כמה עשרות מכוניות, ובסוף זה יצטבר.

מה חדש
אינפיניטי מצפה להביא לארץ מאמריקה את ה-QX60 במחצית השנייה של 2014 עם תג מחיר נמוך מזה של ה-FX (שמכונה גם QX70), ועם שבעה מקומות, ולפנות לתחום הקרוסאוברים. הרכב הזה, שחולק בסיס עם הניסן מוראנו, מוצע עם מנוע בנפח 3.5 ליטר או בגרסה היברידית (2.5 ליטר 253 כ"ס), שעשויה לזכות בהטבות מס בארץ.
גרסת 2.0 ליטר 211 כ"ס של ה-Q50 תגיע גם היא לקראת סוף השנה או בתחילת 2015. וברור שגרסה זו צפויה להשפיע מאוד על רמת המכירות.
צילום: מנהל
בעתיד תגיע ה-Q50 עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש
ה-Q30 המדוברת, אשר מבוססת על פלטפורמת ה-A של מרצדס תגיע לארץ רק במחצית השנייה של 2015 וגם היא קריטית למכירות. מכונית זו צפויה להגיע גם בגרסה היברידית.
אחרי כן, צפויה להגיע לארץ ה-Q60, למעשה גרסת קופה ל-Q50 שמושקת בימים אלה. מכונית זו תוצע גם בגרסת טורבו. גם ה-Q50 "או רוג'" עם מנוע ה-GT-R צפויה לנחות בארץ בסוף 2015.
חידוש חשוב לא פחות, יהיה חידוש רוחבי בחטיבת הכוח – יחידת כוח היברידית נוספת של 2.5 ליטר, 235 כ"ס, נפח קטן יותר מזו שב-Q50. זו תגיע גם לדגמים השונים של אינפיניטי, כולל ה-70 (ה-M), וה-50 וגם לרכבי הפנאי, ותהנה מהקלות מס הנהוגות כאן לחטיבות כוח היברידיות.
אינפיניטי QX60. בדרך אלינו