במרכז התצוגה של קיה בז'נבה עמדה מכונית קופה נמוכה המעידה על כוונותיה של היצרנית הקוריאנית להציג דגם כזה בעתיד.
בשיחה עם מייקל ווינקלר, האחראי על חטיבות הכוח במרכז האירופאי של קיה, סיפר לנו בז'נבה שמנועי הטורבו הקטנים אשר הוצגו על ידי קונצרן יונדאי, עתידים להגיע גם לקיה סיד בקרוב. לפי וינקלר "מנוע ה-1.0 ליטר המוגדש שהוצג יהיה יחידת הכוח העיקרית בסיד אחרי מתיחת הפנים. הוא יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר המוכר ויוצע עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים".
צילום: מנהל
מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר יהיה המנוע העיקרי בסיד שלאחר מתיחת הפנים
המנוע שמכונה T-GDI, בשל ההזרקה הישירה, אמור לייצר 120 כ"ס, וישנה מהותית את פוטנציאל החיסכון בדלק של הסיד המחודשת שתוצג במהלך השנה, כך קיה. במשפחת ה-T-GDI יהיו חברים גם מנוע 1.2 (שיגיע אף הוא לסיד), ומנוע ה-1.6 שכבר פגשנו בסיד GT וישמש בגרסאות נוספות. המנוע הזה יגיע כמובן גם ל-i30 במתיחת הפנים. לדבריו, מנוע הטורבו הקטן יכול להגיע גם לגרסה החזקה בריו.
כשנשאל ווינקלר, על בעיות האמינות שהיו למתחרים עם תיבת שבעה הילוכים בעלת שני מצמדים, לא היו לו כלל ספקות: "אנחנו חייבים להניח שהיא אמינה כי אנחנו נותנים לה אחריות של שבע שנים, כמו לתיבה אוטומטית רגילה". ימים יגידו.

קיה פרו סיד GT