פיאט מנצלת את במת תערוכת ז'נבה, ומציגים את השינויים בטכנולוגיה ובעיצוב של הקטנטנה שלהם, פיאט 500. כידוע, עיצוב מנצח לא מחליפים, ולכן המעצבים לא השתוללו, אלא רק הוסיפו נגיעות פה ושם. הבשורה הגדולה היא בתא הנוסעים ובתא המנוע.
 
 
ה-500 המתוקה קיבלה חישוקים חדשים בקוטר 16 אינץ', ומספר צבעים חדשים למרכב – שני סוגים של בז' וירוק רטרו. בנוסף, היא תוצע עם גג בצבע שחור מבריק כדי לטשטש את הימצאותו של חלון השמש. תא הנוסעים עבר שינוי רציני יותר, בעיקר באזור לוח המחוונים.
 
פיאט 500 מתעדכנת לכבוד ז'נבה
צילום: מנהל 
פיאט 500 המחודשת. מקבלת מנוע מולטי-אייר חזק מבעבר
 
לוח המחוונים הקודם הראה את מד המהירות בחלקו החיצוני ואת מד סיבובי המנוע בחלקו הפנימי, באופן אנלוגי. בזה החדש הסידור שונה, ולוח המחוונים הדיגיטלי מציג את הנתונים אחרת לגמרי. בצדו השמאלי של לוח המחוונים תמצאו את מד סיבובי המנוע (ולא כמו בעבר, בתצורת חוגת טלפון), מצדו הימני תמצאו את מד כמות הדלק. במרכז לוח המחוונים תוצג המהירות הוראות ניווט, טלפון ועוד.
 
אל היצע המנועים מצטרפת הגרסה העדכנית של מנוע הטווין-אייר בנפח 0.9 ליטר. המנוע הייחודי בעל שני צילינדרים בלבד, מגדש טורבו, והספק מרבי שעומד על 105 כ"ס ב-5,500 סל"ד. יחידת הכוח הזו תשודך לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה. את המיאוץ מעמידה למאה קילומטרים בשעה הקטנה תגמע תוך 10 שניות בדיוק, והיא תגיע עד למהירות מרבית של 188 קילומטרים בשעה. בפיאט דואגים לספר שה-500 עם המנוע הזה ישווק עם בלמי דיסק גם מאחור.
 
 
פיאט 500 מתעדכנת לכבוד ז'נבה
צילום: מנהל 
עיצוב מנצח לא מחליפים כל כך מהר
 
מעבר לכך (למעט מנוע ה-1.4 הבכיר) היצע המנועים הנוכחי נשאר: החל מ-1.2 ליטר (לוגם בנזין שהספקו 69 סוסים) ועד למנוע דיזל בנפח 1.3 ליטר, הנושם דרך מגדש טורבו ומפיק 95 סוסים. כמו כן, המכונית תמשיך להיות משווקת עם 7 כריות אוויר כסטנדרט. פיאט 500 המחודשת תגיע לאולמות התצוגה באירופה במהלך הרבע השני של שנת 2014, והיא צפויה להגיע גם אלינו.