לנדר רובר ריינג' רובר אווק, רכב הפנאי האופנתי של היצרנית הבריטית (שאף עבר מתיחת פנים בקיץ האחרון), זוכה לצמד גרסאות חדשות שאמורות להוסיף מעט עניין. הגרסה הראשונה, אוטוביוגרפי, מציעה מעט יותר אבזור והדר, והשנייה מגיעה עם מעט יותר פלפל ותיקרא אוטוביוגרפי-דינאמיק. את שתיהן תוכלו להזמין במרכב חמש או שלוש דלתות.
 
 
 
גרסאות האוטוביוגרפי נחשבת לרמת הגימור הגבוהה ביותר בהיצע של הריינג' רובר המלכותי, וכעת לנדר רובר מציעה רמת גימור באותו השם לאווק. שתי רמות הגימור החדשות זוכות למושבים עם ריפוד עור איכותי, צג מגע גדול בקונסולה המרכזית ותוספות אבזור שונות. גרסת האוטוביוגרפי-דינמיק תציע בנוסף כיול מתלים נוקשה יותר לטובת יכולת דינאמית משופרת.
 
האוטוביוגרפיה של ריינג' רובר אווק
צילום: מנהל
גרסת אוטוביוגרפי-דיינאמיק זוכה למנוע חזק יותר וכיול מתלים שונה
 
גרסת האוטוביוגרפי מוצעת עם מנועי הדיזל (190 כ"ס) והבנזין (240 כ"ס) המוכרים, בעוד שגרסת האוטוביוגרפי-דינמיק זוכה לשדרוג נוסף בתחום יחידת ההנעה. מנוע ה-2.0 ליטר טורבו זוכה לתוספת של 45 כ"ס (סה"כ – 285 כ"ס) ומפיק מומנט גבוה יותר העומד על 40.7 קג"מ (לעומת 34.6 קג"מ בגרסאות הרגילות). כל הגרסאות משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית בת תשעה הילוכים שמעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים. בשלב זה, לנד רובר שומרת את נתוני הביצועים לעצמה.
 
 
היצרנית הבריטית תתחיל בקרוב בשיווק העולמי של לנד רובר ריינג' רובר אווק בגרסאות האוטוביוגרפי והאוטוביוגרפי-דיינמיק, אך עוד לא ידוע אם הגרסאות החדשות ישווקו גם בשוק המקומי שלנו ומה יהיה מחירן.