אופל מתכננת להציג בתערוכת ז'נבה הקרובה את אופל אסטרה אקסטרים, גרסה ספורטיבית קיצונית לאסטרה OPC המוכרת. זו לא תהיה הפעם הראשונה שבאופל משתמשים בשם "אקסטרים". אי שם בשנת 2002 אופל הציגה כבר "אסטרה אקסטרים" – המכונית הייתה צבועה באדום מגרה, בעלת דלתות "כנפי שחף" וצמד מושבי מרוץ (באקטים).

אבל מעבר להופעה המוחצנת, מה שמעניין אותו לא פחות נמצא מתחת למכסה המנוע – ובגרסה זו יחידת הכוח הייתה מוחצנת לא פחות מהמראה החיצוני: מנוע בנזין בתצורת V8 בנפח של לא פחות ולא יותר מ-4.0 ליטר. המנוע, שנעזר במגדש טורבו, הוציא לאוויר העולם 443 סוסים. גרסה זו, כמה לא מפתיע, לא הגיעה לייצור.
אופל אסטרה אקסטרים
צילום: מנהל
אופל אסטרה אקסטרים הקודמת. לא הגיעה לפס הייצור

הפעם, גרסת האקסטרים הרבה פחות אקסטרים – מה שמחזק את האפשרות שהיא גם תגיע לפס הייצור. לא עוד מנוע V8 מוגדש עם מאות סוסים, האקסטרים החדשה תשתמש במנוע 2.0 ליטר טורבו המוכר מה-OPC הסדרתית, שם הוא מפיק 280 כ"ס ו-40 קג"מ (עדיין לא ידוע אם ההספק יעלה באקסטרים שתיחשף). בנוסף, מהנדסי אופל מבטיחים שהאקסטרים תהיה קלה יותר תודות לשימוש נרחב בסיבי פחמן – כך שנתוני הביצועים צפויים להשתפר בהשוואה ל-OPC הרגילה.

בכל הנוגע לעיצוב חיצוני, ניתן לראות שהמרכב הונמך, החישוקים גדולי הקוטר הוחלפו בכאלו צבועים בשחור, נוספו קצת מדבקות בצהוב ודיפיוזר מאחור. מעל הכול בולט ספוילר אחורי שמוקם מעל מכסה תא המטען.
אופל אסטרה אקסטרים
צילום: מנהל
אופל אסטרה אקסטרים החדשה. התמונה היחידה ששחררה היצרנית

אופל מייעדת את האקסטרים למסלולי המרוצים, או יותר נכון לימי מסלול, כמו שנהוג לקיים במדינות רבות באירופה. הייצור יהיה במספרים מוגבלים, אך המחיר (שטרם נחשף) אמור להישאר סביר, כך אופל.
כאמור, המכונית תיחשף במלואה בחודש מרץ הקרוב במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה, שם בוודאי גם יחשפו פרטים נוספים.
אופל אדם משתתפרת באירועי ראלי ברחבי גרמניה