הקורוס הבאה
יצרנית המכוניות הצעירה, קורוס, הודיעה כי תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה (שתיערך בחודש מרץ הקרוב) את המכונית הסדרתית השנייה בתולדותיה. היא תעשה זאת כשנה לאחר שהציגה את קורוס 3 סדאן (שהוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה) כחלק מתוכנית החברה להרחבת היצע הדגמים הקיים והמצומצם.
קורוס שחררה שתי תמונות טיזר לקראת החשיפה הקרבה של המכונית החדשה. החזית, כך נראה, לא הולכת להציג שינוי משמעותי בהשוואה ל-3 סדאן המוכרת – צעד הגיוני בהתחשב בכך שהחברה עדיין בשלבי בניית המותג. גם מאחור לא צפויים שינויים מרחיקי לכת אך נראה כי מדובר במכונית בתצורת חמש דלתות. כרגע לא ברור אם מדובר גרסה סדרתית ל'קרוס הייבריד קונספט' (קרוסאובר) או ל'קורוס אסטייט' שהציגה החברה מוקדם יותר השנה (במקביל לחשיפה הרשמית של ה-3), אך סביר להניח שמדובר באחד משני הכלים האלו. בכל מקרה, קורוס מוסרת כי המכונית החדשה תהיה מבוססת על הפלטפורמה המודולרית של ה-3 המוכרת, כולל שילוב מערכת המולטימדיה הייחודית שפיתחה.
קורוס תציג מכונית חדשה בז'נבה
צילום: מנהל
הקורוס הבאה תעשה שימוש בפלטפורמה של ה-3
בהודעה שפורסמה לעיתונות, קורוס מדגישה את כוונותיה לשווק את המכונית גם באירופה, על-אף שאת תחילת הדרך תעשה בשוק הסיני בלבד. היא מוסיפה ואומרת כי המכונית תעמוד בסטנדרטים האירופאיים המחמירים ביותר בדומה לקורוס 3 – שאף זכתה בחמישה כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP.
כרגע השיווק באירופה מוגבל לסלובקיה, שנבחרה על-ידי קורוס כשוק ניסוי ראשון. בעתיד, כך מבטיחה החברה, השיווק יתרחב למדינות נוספת באיחוד האירופאי. בנוסף, היצרנית מזכירה כי בכוונתה להציג מכונית חדשה בכל שישה עד 12 חודשים – לפחות עד שתיוצג בכל סגמנט מרכזי באירופה. מדובר על קצב חידושים גבוה למדי, שלבטח יקדם את החדרת המותג ביבשת הישנה.
כאמור, המכונית החדשה תוצג רשמית בתערוכת הרכב הקרובה בז'נבה שתפתח את שעריה בחודש מרץ הקרוב. אנחנו כמובן נחזור ונעדכן.

שני דגמי הקונספט שהוצגו. מהסרטון נדמה שקרוס הייבריד דומה יותר לטיזר הנוכחי