פולקסווגן פולו R WRCסבסטיאן אוג'ייה, שכבר הבטיח לעצמו ולקבוצתו את האליפות, השלים עונה מופלאה לקבוצת הראלי של פולקסווגן כאשר ניצח גם במרוץ המסיים של העונה בבריטניה. היה זה נצחונו התשיעי של אוג'ייה באליפות העולם בראלי שהסתיימה היום.

אוג'ייה נטל את ההובלה בראלי כבר ביום הראשון, כאשר ניצח בשישה קטעי דירוג מתוך תשעה. תקוותיו של יארי-מאטי לאטוולה, שניצח כאן בשנתיים האחרונות, נמוגו אט-אט, כשלמרות ניסיונותיו לצמצם על בן קבוצתו, אוג'ייה דווקא הצליח להגדיל את הפער. טיירי נביל סיים שלישי בפורד פיאסטה של קבוצת M ספורט אחרי מאבק באנדראס מיקלסן בפולו שלישית.
ראלי בריטניה 2013: אוג'ייה מנצח פעם נוספת
צילום: מנהל
עונה פחות מוצלחת לקבוצת סיטרואן
מיקלסן לחץ בשבת על נביל אך בסופו של דבר הפסיד זמן בשל טעויות, ירד למקום החמישי והותיר את המקום הרביעי לבן קבוצתו של נוביל, מד אוסטברג, במכונית השנייה של קבוצת M ספורט. עבור קבוצת סיטרואן היה זה מרוץ גרוע במיוחד, כאשר שניים מנהגיה איבדו שליטה על מכוניתם ויצאו מהמרוץ. הקבוצה אירחה את חזרתו המתוקשרת לזירה של נהג הפורמולה 1, רוברט קוביצה, אחרי היעדרות ארוכה, אך שתי תאונות לא קלות גררו את פרישתו (השנייה בעקבות טעות של הנווט). מיקו הירבונן, הנהג הבכיר של הקבוצה, התרסק אף הוא בתאונה מלאת בוץ ויצא מהמרוץ. דניאל סורדו, הנהג השלישי של סיטרואן, הצליח להתברג למקום השביעי. ניחום בהחלט לא מספק וסוף מעט מאכזב למי שהייתה אלופת עולם בחמש השנים האחרונות.

ראלי בריטניה, תוצאות:
1. סבסטיאן אוג'ייה (פולקסווגן) – 2:33:47.6
2. יארי-מאטי לאטוולה (פולקסווגן) – 20.3+
3. טיירי נביל (פורד) – 1:14.4+
4. מד אוסטברג (פורד) – 1:34.4+
5. אנראס מיקלסן (פולקסווגן) – 1:41.7+
התאונה של מיקו הירבונן