יונדאי i20 WRC
חטיבת הספורט המוטורי של יונדאי ניצלה את הקיץ האחרון כדי לפתח ולבחון את ה-i20 WRC, המכונית שצפויה לייצג את היצרנית הדרום-קוריאנית בעונת המרוצים הבאה של אליפות העולם בראלי.
לאחר שבחודש אוגוסט האחרון נבחנה גרסת ה-WRC של יונדאי i20 בפינלנד (שמארחת את אחד הסבבים המרתקים והמאתגרים בתחרות), שם היא נבדקה על משטחים ובתנאים שונים, חוזרת יונדאי לפתח ולהכין את המכונית לקראת האליפות. הזמן שעבר נוצל לטובת ניתוח ולמידת הנתונים שנצברו, ולהערכת התוצאות של העבודה שנעשתה עד כה.
יונדאי ממשיכה בפיתוח ה-i20 WRC (וידאו)
צילום: מנהל
כעת, מדווחת החברה על מבחנים שהחלו באמצע ספטמבר בגרמניה, נמשכו לצרפת והסתיימו בדרום ספרד, כשבחצי האי האיברי המטרה המוצהרת הייתה לבחון את המכונית בגובה רב. זאת, בעיקר על מנת לבדוק את התנהגות ותפוקת המנוע, שמושפע מהשינוי בלחץ האוויר בתנאים אלו. וזהו גם ניסיון לא רע בכלל לקראת הסבב שנערך במקסיקו, שם נאלצים המתחרים להתמודד עם נסיעה בגובה של עד 2,500 מטרים.
כרגע לא פורסמו נתונים טכניים חדשים על ה-i20 WRC, אבל עוד מספרת יונדאי על עבודה שנעשתה בתחום כיול המתלים בנסיעה על שבילי חצץ, לצד המשך צבירת הקילומטרים החשובה לבחינת ושיפור המכונית. יהיה מעניין לראות האם מאמצי הפיתוח ישתלמו בסופו של דבר ליונדאי, שמנסה להעמיק את אחיזתה גם בתחום הספורט המוטורי, והיכן היא תצליח להתברג באליפות העולם בראלי.