כחודש לאחר העדכון בנוסחת המיסוי הירוק, אז הודיעה חברת קרסו, יבואנית רנו, על הקפאת המחירים – מתפרסם המחירון העדכני של החברה. החדשות העיקריות הן שעל אף שינויי הנוסחה, שפוגעים משמעותית בגרסאות הדיזל, שמרה החברה על עליות מתונות בלבד בתחום ו"ספגה" את ההפרשים. וכך עולה שמחירי גרסאות הדיזל של רנו פלואנס, למשל, עלו באלפים בודדים בלבד. גרסת הבסיס הידנית (רמת גימור קומפורט) תעלה כעת 124,000 שקלים, לעומת 121,000 עד כה. מחירה של גרסת הדיזל האוטומטית המאובזרת (פריבילג') נותר ללא שינוי והוא עומד על 136,000 שקלים (3,000 שקלים נוספים עם גג-שמש).
גם בגזרתה של רנו מגאן נצפו עליות קלות בלבד. מחירה של מגאן סטיישן הדיזלית עלה ב-1,000 שקלים בלבד והוא עומד כעת על 134,000 שקלים סך הכל (138,000 לגרסה המאובזרת).

ניתן לראות עליות מתונות יחסית גם אצל הסניק והגרנד סניק, כאשר הגרנד סניק בגרסת 2.0 ליטר האוטומטית עולה כעת 167,000 שקלים (עלייה של 2,500 שקלים). מחירה של גרסת הדיזל עלה משמעותית והוא עומד על 182,000 שקלים, אך כולל גם תוספות לרשימת האבזור. מחירי צמד גרסאותיה של הלטיטיוד עלו ב-4,000 שקלים, ועומדים כעת על החל מ-173,500 שקלים. בגזרה המסחרית, כלומר קנגו, ניתן להצביע על עליות של 3,700-4,700 שקלים בכל הגרסאות.
צילום: תומר פדר, יצרנית
עלייה במחירים. רנו קליאו

לבסוף, נמצא צמד המצטרפים החדשים לקו הדגמים של היצרנית הצרפתית – רנו קליאו החדשה, שנחתה בארץ לפני מספר חודשים, ורנו קפצ'ור, שמתחיל לעלות על הכביש בימים אלו. בעוד אצל רכב הפנאי הקומפקטי נותרו המחירים ללא שינוי, לא כך הדבר אצל הסופרמיני. העלייה המשמעותית ביותר היא בגרסת הבסיס של הקליאו (1.2 ליטר ידנית), שעולה כעת 78,000 שקלים – עלייה של לא פחות מ-3,000 שקלים. בשאר הגרסאות נרשמה עלייה מתונה יותר של כ-1,000 שקלים.

מחירי כל הגרסאות של כלל דגמי רנו מעודכנים בקטלוג שלנו באתר ואנו נוסיף ונעדכן אתכם בכל שינוי עתידי.