לקסוס LF-NX קונספט
לקסוס חשפה תמונות ופרטים ראשונים על ה-LF-NX – קונספט לקרוסאובר היברידי חדש שעתיד להצטרף להיצע הדגמים של היצרנית. העיצוב החיצוני אומנם מזוהה עם הקו העדכני של לקסוס, אך מקנה לקונספט מראה ספורטיבי-כוחני מהמוכר. בחזית, בולט הגריל בצורת שעון החול האופייני למותג, כונסי האוויר הגדולים ויחידות התאורה הצרות. מאחור, יחידות התאורה הגדולות יורדות ומשתלבות בפגוש האחורי ובבתי הגלגלים הנפוחים (שמוסיפים למראה הספורטיבי). סביר להניח שהעיצוב הכוחני ימותן במידה והקונספט יגיע לפס הייצור, אך רבים מהאלמנטים יישארו.
לקונספט כמו בקונספט, עיצוב תא הנוסעים עתידני על גבול המוזר. לקסוס מספרת על דור חדש למערכת המולטימדיה הייחודית שלה שעושה שימוש ב"עכבר" (Remote Touch) וכי תפעול שאר המערכות ייעשה על ידי כפתורים רגישים למגע (במקום כפתורים לחיצים כנהוג).
לקסוס רוצה פנאי קומפקטי ומציגה את ה-LF-NX
צילום: מנהל
בכל הנוגע לפרטים טכניים לקסוס מקמצת במידע. אנו יודעים כי אורכו של לקסוס LF-NX עומד על 464 ס"מ ובסיס הגלגלים על 270 ס"מ – מידות המצביעות על כך שהוא מתאים לסגמנט הפנאי-יוקרה בגודל בינוני (אודי Q5, וולוו XC60 ודומיהם). לקסוס מגלה כי יחידת הכוח שתניע את ה-LF-NX תהיה היברידית (ככל הנראה זו שהוצגה עם לקסוס GS300h) – זו תשלב בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר למנוע חשמלי שיאפשר תנועה על כוח החשמל למספר קילומטרים מוגבל.
לקסוס תציג את ה-LF-NX בתערוכת הרכב בפרנקפורט במטרה לבחון את תגובת הקהל. אם יזכה לאהדה יש סיכוי טוב שבעתיד תציג לקסוס גרסה סדרתית.