קיה סול החדשה (2014)
הדור השני של קיה סול הוצג לראשונה בחודש אפריל בתערוכת ניו יורק, וכעת מגיע תור האירופאים (ותורנו). עם שלדה חדשה, תוספת נפח ועיצוב עדכני, המשפחתית הייחודית של היצרנית עושה דרכה לתערוכת פרנקפורט, שתתקיים בחודש הבא. השיווק באירופה ואצלנו יחל, ככל הנראה, בסוף הרבעון הראשון של 2014.

נכון לעכשיו, קיה לא מספרת הרבה על המהדורה האירופאית של הסול החדשה. בעוד המידות, ניתן להניח, יהיו זהות לאמריקנית – בסיס גלגלים של 257 ס"מ, 180 ס"מ לרוחב ו-166 לגובה – שאר הפרטים יפורסמו קרוב יותר למועד תחילת השיווק. העיצוב נותר ללא שינויים משמעותיים בהשוואה לסול האמריקנית והוא מגלם אבולוציה הגיונית ביחס לדור הקודם. קווים רבים בדור החדש נשאבים מהקונספט טראקסטר (Trackster), שקיה הציגה ב-2012.

לצד הסול האירופאית, תיחשף בפרנקפורט גם קיה אופטימה מעודכנת. זו תציג מתיחת פנים למשפחתית הגדולה, שנמצאת איתנו כשנה בלבד. חוץ מעדכונים קוסמטיים קלים, מספרת קיה גם על מערכת מידע ובידור חדשה, תוספות חדשות לרשימות האבזור ומערכות העזר וגימור איכותי יותר – כולל שיפור יכולת בידוד הרעשים של המכונית. כמיטב המסורת בקיה, גם כאן עלינו להמתין לקבלת פרטים נוספים על השינויים והעדכונים במכונית. מה שכן נוכל לספר לכם, זה שהאופטימה העדכנית צפויה לנחות בארץ בתחילת 2014.