טויוטה קאמרי
טויוטה ישראל, הופכת ליבואנית הראשונה שמביאה כלי רכב של מותג יפני בתקינה אמריקנית עם תחילת שיווק הקאמרי החדשה. סיפרנו לא פעם על כוונת טויוטה ישראל להביא ארצה כלים אמריקניים, וכעת היא מתחילה בשיווק המקומי של אחת ממכוניות הנוסעים הנמכרות ביותר בארצות-הברית.
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על טויוטה קאמרי חייג ל-3262* או לחץ כאן
טויוטה קאמרי, שייצורה בתקינה אירופאית הופסק בדור השביעי, תגיע אלינו בגרסת ה-2.5 ליטר (178 כ"ס) או בגרסה ההיברידית עם אותו מנוע בנזין שמחוזק במנוע חשמלי ומציע הספק משולב של 200 כ"ס. בטויוטה מדברים על צריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לליטר (מצוין למכונית כה גדולה), יכולת לנוע כ-2.5 ק"מ באופן חשמלי ועל זינוק למאה קמ"ש ב-8.6 שניות. גם לדגם הרגיל נתוני ביצועים טובים עם זינוק למאה ב-9.1 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 14.3 ק"מ לליטר, שממקמים אותו בקבוצה 6 בדירוג הירוק החדש. לשתי המכוניות מהירות מרבית של 180 קמ"ש.

הדור השביעי של הקאמרי אינו שונה מהותית במידות מהדגם הקודם (עליו הוא למעשה מבוסס), עם בסיס גלגלים של 277.5 ס"מ ואורך של 480.5 ס"מ. הוא יגיע ארצה עם רשימת אבזור שתכלול 10 כריות אוויר (כולל שתיים לברכי הנהג והנוסע), פנסי קסנון, גג נפתח, מושבי עור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים עם מערך כניסה קלה, מערך מולטימדיה עם מסך מגע ושליטה מההגה, בקרת ניווט, מצלמה אחורית ובלוטות'. למכונית גם חיישנים מלפנים ומאחור וחישוקים קלים בגודל 17 אינץ'. הגרסה הרגילה תעלה 220,000 שקלים ואילו ההיברידית 240,000 שקלים.