ב.מ.וו סדרה 4 עם חבילת M
הדרך להצגת גרסת M לב.מ.וו סדרה 4 עדיין ארוכה ולכן, לטובת מי מכם שלא יכול לחכות, מציגה היצרנית הבווארית חבילת ביצועי 'M' לסדרה 4 החדשה. נכון, מדובר בשינויים קלים יחסית אך אלו בוצעו על ידה של חטיבת M הספורטיבית שמצידה מבטיחה לשינוי מורגש.
מבחוץ, זוכה סדרה 4 לנגיעות ספורטיביות מחמיאות למדי. בחזית הותקן פגוש ספורטיבי שעוצב מחדש וגריל הכליות המפורסם של היצרנית נצבע בשחור. אל הצד נוספו חצאיות קרבון וחישוקים קלים חדשים, מאחור הפגוש הוחלף גם הוא לספורטיבי יותר, הותקן דפיוזר בתחתית הרכב ונוספה כנף קטנה על מכסה תא המטען. השינויים לא פסחו על תא הנוסעים. בראש ובראשונה בולט גלגל ההגה השונה (מצופה אלקנטרה) בעל חיווי להעברת הילוכים בסגנון הגאי מרוץ. מעבר לכך שולבו בתא נגיעות אלקטנרה וקרבון למראה ספורטיבי והותקנו דוושות אלומיניום.
חבילת ביצועים לב.מ.וו סדרה 4
צילום: יצרן
לשמחתנו, ב.מ.וו מספרת כי נעשו שינויים (קלים) גם מתחת למעטפת הקרבית. שינויים אלו נועדו לחדד את התנהגות הכביש של סדרה 4 וכוללים, בין היתר, כיול מתלים קשיח יותר ומערכת בלימה משודרגת. ב.מ.וו לא פרטה הרבה מעבר לכך אך מבטיחה כי השינוי יורגש. את החבילה ניתן יהיה להזמין עם שתי גרסאות דיזל (שפחות רלוונטיות אלינו) או עם ב.מ.וו 435i הבכירה שעושה שימוש במנוע בנפח 3.0 ליטר משושה הצילינדרים (מוגדש טורבו) ועטור השבחים של היצרנית. בגרסה זו המנוע יפיק 340 כ"ס ו-45.8 קג"מ (תוספת של 34 כ"ס ו-5.1 קג"מ ביחס לגרסה הרגילה) בזכות מפת ניהול מנוע אגרסיבית יותר שגם תדאג להעניק לנהג תחושה ספורטיבית בהרבה, כך ב.מ.וו.
ב.מ.וו תציג את חבילת הביצועים לסדרה 4 בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הצגת גרסת ה-M הרשמית צפויה להתרחש בתחילת שנת 2014.