טויוטה קורולה
המתקפה היפנית על השוק הישראלי בכלל, ושל טויוטה בפרט, מעלה הילוך עם תחילת השיווק של הקורולה החדשה והמאוד מסקרנת. טויוטה קורולה החדשה מציעה שינוי דרמטי במראה עם קווים שמזכירים את האחות מחומשת הדלתות, האוריס. היא גם גדלה משמעותית כשבסיס הגלגלים שלה עומד כעת על 270 ס"מ ארוכים למדי ואורכה הכללי על 462 ס"מ. זה אומר שאם לקראת סוף חיי הדגם הקודם, טויוטה קורולה הפכה לאחת המכוניות הקטנות בחבורה, כעת שוב חוזרת להיות מהגדולות.

המשפחתית החדשה של טויוטה תוצע עם חטיבת הכוח המוכרת מהאוריס כלומר מנוע בנפח 1.6 ליטר עם 132 כ"ס ותיבה רציפה (עם אפשרות לתפעול ידני בין שבעה הילוכים מתוכנתים). הביצועים טובים למדי עם האצה למאה קמ"ש ב-11.1 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. באופן מעניין המכונית החדשה תוצע גם עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים (10 שניות למאה קמ"ש). האוטומטית ממוקמת בקבוצה 3 במיסוי הירוק והידנית ב-4.

כמו בעבר, גם הקורולה החדשה תוצע בשתי רמות גימור כאשר לשתיהן 7 כריות אוויר, תאורת לד ליום, מערכת מולטימדיה עם צג מגע (6.1 אינץ'), מצלמה אחורית ובלוטות'. רמת הגימור הבסיסית, 'סאן', תעלה 128,000 שקלים ואילו ה-GLI תעלה 130,000 שקלים ותוסיף חישוקי 16 אינץ' קלים, מראות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, ריפוד מהודר, ובקרת אקלים מפוצלת. הגרסה הידנית, תוצע רק ברמת האבזור הגבוה יותר ותעלה 124,000 שקלים.