מיצובישי ספייס סטארמיצובישי ישראל נכנסת לתחרות בתחום המכוניות הקטנות. מדובר בתחום שהפך בתקופה האחרונה חשוב למדי בשוק המקומי, עם נתח של כשליש מהמכירות, ולכן מדובר בחדשה חשובה ביותר עבור המותג. היא עושה זאת עם מיצובישי ספייס סטאר החדשה (מיראז' בשווקים מסויימים) אשר נחשפה לפני כמעט שנה בתערוכת פריז 2012.
במיצובישי מכוונים את המכונית הקטנה להתמודדות בתחום הזול יותר של מכוניות הסופרמיני, עם כוונה למקד את שיווק המכונית בפוטנציאל החיסכון הגדול שלה. לפי נתוני היצרנית, גרסת ה-1.0 ליטר הידנית מציגה צריכת דלק משולבת של 25 ק"מ לליטר. הגרסה האוטומטית תעבור 23.2 ק"מ לליטר. שתי הגרסאות נמצאות בקבוצה 2 בדירוג הירוק.

מיצובישי תציע את הספייס סטאר החדשה עם שני מנועים, כאמור: 1.0 ליטר (71 כ"ס, 9 קג"מ ב-5,000 סל"ד) ברמת אינווייט (Invite) ו-1.2 ליטר (80 כ"ס, ו-10.8 קג"מ) ברמת גימור אינסטייל (Instyle), שישודך לתיבה רציפה. בשני המקרים מדובר במנועי 3 צילינדרים מהדור החדש של סדרת ה-MIVEC עם תזמון שסתומים משתנה. לגרסה האוטומטית גם מערך עצור והתנע ובזכות המשקל הקל היא מציעה ביצועים טובים למדי: מהירות מירבית של 173 קמ"ש והאצה ל-100 קמ"ש ב-12.8 שניות (172 קמ"ש ו-13.6 שניות לגרסת ה-1.0 ליטר הידנית).
צילום: יואל שורץ, יצרנית

מבחינת מידות, מיצובישי ספייס סטאר ממוקמת קרוב לניסאן מיקרה ועם אורך של 371 ס"מ היא קטנה יותר מהמובילות בתחום הסופרמיני (אך גדולה ממכוניות המיני). המכונית החדשה תוצע עם 6 כריות אוויר ומערכת שמע מקורית, כאשר לגרסה המצוידת יהיה תפעול מגבים ואורות אוטומטי. כאמור, גרסת ה-1.0 ליטר הידנית תעלה 70,000 שקלים בעוד גרסת ה-1.2 ליטר האוטומטית תעלה 80,000 שקלים. בכלמוביל, היבואנית, מצפים מהספייס סטאר להעלות מהותית את רמת המכירות של מיצובישי בשוק הישראלי.