מיצובישי אטראז' (Attrage)
תכירו את מכונית הסדאן הגלובאלית החדשה של מיצובישי. קוראים לה אטראז' (Attrage) – נגזרת מהמילה 'משיכה' (Attraction) שנשמעת דומה למיראז' – מכונית הסופרמיני של היצרנית, שתושק כאן בחודש הבא ותכונה ספייס סטאר (Space Star). מיצובישי מכנה את האטראז' "סדאן קומפקטית", שמשמעותן במילים אחרות, תת-משפחתית שתתחרה בדגמים דוגמת i25, ראפיד ו-301. היא מבוססת על פלטפורמת הסופרמיני (מיראז'/ספייס סטאר) ותיוצר בתאילנד. שייוקה בשוק הביתי יחל בחודש יולי ואלינו היא צפויה להגיע בהמשך השנה.

מיצובישי לא מפרסמת פרטים רבים על המכונית וגם התמונה שלפניכם בודדה במערכה. קדימון לגרסת הייצור הוצג בתערוכות בנגקוק ושנחאי השנה וענה לשם G4 קונספט. מכונית הקונספט הציגה עיצוב סולידי למדי, אך חדש עבור מיצובישי. עושה רושם שגרסת הייצור הלכה לכיוון סולידי עוד יותר, אם כי עוד לא ראינו את החלק האחורי או את תא הנוסעים.

מתחת למכסה נמצא מנוע 1.2 ליטר (ככל הנראה משולש הצילינדרים של היצרנית) שישודך לתיבה רציפה או לתיבת 5 הילוכים ידנית. צריכת הדלק, לפי הסטנדרטים האירופאיים, תעמוד על 22 ק"מ מרשימים לליטר, והמכונית "נועדה לעמוד בתקן יורו4" – המיושן. בין הפרטים המעניינים שמיצובישי חושפת נמצא קוטר סיבוב נמוך מהמקובל – 9.6 מטרים – בעוד אצל מרבית מכוניות הסופרמיני והסדאן המבוססות עליהן עומד נתון שכזה על מעל ל-10 מטרים.