רייקונן חוגג
עונת 2012 של מרוצי הפורמולה 1 הייתה עמוסת דרמות ותהפוכות, ואם לשפוט לפי המרוץ שהתקיים היום במלבורן שבאוסטרליה, נדמה שגם עונת 2013 לא הולכת לאכזב. לאחר שבמקצה הדירוג שלט האלוף סבסטיאן פטל כהמשך ישיר לשנה שעברה, במרוץ שהתקיים היום לפנות בוקר חלקו לא פחות מ-7 נהגים בהובלה. לבסוף היה זה קימי רייקונן, נהגה הפיני של לוטוס, שניצח הודות לבחירה באסטרטגיה של שתי עצירות בלבד לעומת שלוש עצירות אצל המתחרים. האסטרטגיה הוכיחה עצמה כנכונה, כאשר מכונית הלוטוס צלחה את המרוץ ללא תקלות.

למרות ריבוי השינויים במיקומים, למקומות השני והשלישי הגיעו פרננדו אלונסו מפרארי ואחריו פטל מרד בול – סגן האלוף והאלוף היוצאים. למקום הרביעי הגיע חברו לקבוצה של אלונסו, פליפה מאסה ואילו במקום החמישי היה זה לואיס המילטון ממרצדס. למקום השביעי הגיע אדריאן סוטיל, נהגה של פורס אינדיה שהיה מושהה בשנה שעברה בעקבות תקרית אלימה במועדון לילה. סוטיל, בעונתו החמישית בסבב, אף הוביל את המרוץ במספר הקפות.
פורמולה 1: רייקונן מנצח באוסטרליה
צילום: מנהל
אדריאן סוטיל בפורס אינדיה

בשבוע הבא יגיעו הנהגים למסלול במלזיה שאירח בשנה שעברה מרוץ רב תהפוכות. אז ניצח אלונסו לאחר שפתח מהמקום השמיני רק בזכות עונש של רייקונן ממקצה הדירוג וגשם שוטף שזרע תוהו ובוהו בקרב רבים מהנהגים. ובקיצור, יש הרבה למה לצפות.

גרנד פרי מלבורן (אוסטרליה)
1. קימי רייקונן, לוטוס
2. פרננדו אלונסו, פרארי
3. סבסטיאן פטל, רד בול
4. פליפה מאסה, פרארי
5. לואיס המילטון, מרצדס
6. מארק וובר, רד בול
7. אדריאן סוטיל, פורס אינדיה
8. פול די רסטה, פורס אינדיה
9. ג'נסון באטון, מקלארן
10. רומאן גרוז'אן, לוטוס

אליפות הנהגים
1. קימי רייקונן, 25 נקודות
2. פרננדו אלונסו, 18 נק'
3. סבסטיאן פטל, 15 נק'
4. פליפה מאסה, 12 נק'
5. לואיס המילטון, 10 נק'

אליפות היצרנים
1. פרארי, 30 נקודות
2. לוטוס, 26 נק'
3. רד בול, 23 נק'
4. מרצדס, 10 נק'
5. פורס אינדיה, 10 נק'