ניסאן נוט חדש
"הניסיון לתמחר את הנוט הקודם מול משפחתיות מן השורה היה טעות", אומר אלחנן יהב, סמנכ"ל המכירות של קרסו – יבואנית ניסאן. "זה מיקרוואן, והוא צריך להיות מתומחר בין מכוניות הסופרמיני למשפחתיות. אנחנו מכוונים למחיר בטווח שבין 105,000 ל-110,000 שקלים, ומקווים לקבל עזרה מהיצרנית כדי לעמוד בזה. במחיר כזה, זו תהיה אלטרנטיבה נהדרת למשפחה ממוצעת עם שני ילדים".

"גם רמת האבזור הבסיסית של הדור הקודם היתה טעות שלא נחזור עליה. ובכלל, ההחלטה בקרסו היום היא להביא ללקוחות הפרטיים רק מכוניות ברמת הגימור הגבוהה ביותר שמציעה היצרנית. הן בניסאן והן ברנו. לציי הרכב, שרגישים מאוד לעניין המחיר, נביא גם גרסאות מאובזרות פחות – אבל עדיין, לא ברמה של 2 כריות אוויר ומושב נהג שלא מתכוונן לגובה, כמו בנוט הבסיסי הקודם. הימים האלו חלפו לבלי שוב!".

הדור השני של ניסאן נוט הוצג בשנה שעברה ביפן כשהוא מבוסס על הגלגול העכשווי של פלטפורמת B של היצרנית, ומציג עיצוב חדש לחלוטין. הגרסה האירופאית מוצגת בימים אלה בתערוכת ז'נבה, והשיווק בארץ צפוי להתחיל במהלך המחצית השנייה של השנה. אם יצליח לספק את תג המחיר הרצוי – יהווה הוזלה משמעותית למדי (7-12,000 שקלים) בהשוואה לדור הקודם.