רנו קנגו 2013
הדור השני של רנו קנגו, המסחרי הקטן מצרפת, הוצג ב-2008 והמשיך להציג פופולריות למרות הפגיעה במכירות בסגמנט לה גרם המיסוי הירוק. כעת הוא זוכה לעדכון שכולל בעיקר קוסמטיקה, תא נוסעים עדכני ושאר שיפורים. רנו מציגה את מתיחת הפנים, שלראשונה מגיעה גם עם הבדלים (קלים) בין הגרסה המסחרית לגרסה המיועדת להסעת נוסעים, בתערוכת ז'נבה. אלינו צפויה מתיחת הפנים להגיע בחודשים הקרובים.
 
 
מבחוץ זוכה הקנגו לחזית המזכירה את העיצוב בדגמים אחרים של החברה, בדגש על הפלואנס העדכנית שנחתה כאן לאחרונה, עם פגושים חדשים וסמל מגודל. הבידול הקל בין הגרסאות נמצא בשבכות הגריל, צבע הפגושים וצבע בתי המנורה של פנסי הערפל.
מבפנים ניתן לראות זריקה קלילה אך נחוצה של מודרניזציה. את מרכז הקונסולה מאכלס כעת פלסטיק מבריק ('דמוי פסנתר'), כפי שראינו בקליאו החדשה אשר במרכזו צבירי לחצנים חדשים וכן מערכת שמע חדשה. את התצוגה העילית מחליף מסך מגע עם מערכת המידע של רנו (R-Link) שבוודאי תהיה זמינה בגרסאות ספציפיות בלבד. נושא חשוב נוסף אליו הפנתה רנו, לטענתה, תשומת לב הוא איכות החומרים וההרכבה.
עוד ברשימת האבזור – מערכת בקרת יציבות עדכנית עם עזר לזינוק בעלייה, חיבורי USB ובלוטות' כסטנדרט ועוד.

מתחת למכסה המנוע ימשיך הקנגו להציע מבחר מנועי דיזל ובנזין, ללא הבדלים בהשוואה לכלים המשווקים כיום.