אחרי חילופי המנהלים התכופים, והקיצוצים שבפירוש פגעו בדימוי החברה, מנסה בטר פלייס לחזור לעניינים ולייצר תנופה שיווקית. ההנהלה החדשה הבטיחה התמקדות בשוק הישראלי וכעת היא יוצאת עם מהלכים שיווקיים מעניינים.
בטר פלייס תציע את רנו פלואנס ZE החשמלית בעסקת תשלומים ל-72 חודשים עם מקדמה של 19,900 שקלים ותשלום חודשי של 1,990 שקלים שיכלול נסיעה של 1,000 ק"מ (כלומר 12,000 ק"מ בשנה). מי שעובר מרחק גדול יותר יכול יהיה לשלם 65 אגורות לכל קילומטר נוסף או 55 אגורות עם רכישת "בנק קילומטרים".
כרגיל בבטר פלייס מודגשת העובדה שבכך זוכה הלקוח במחיר דלק קבוע לתקופה של 6 שנים. מעבר לכך הלקוחות יהיו יכולים להחזיר את הרכב ולצאת מהעסקה כבר אחרי 36 חודשים. אגב, כיום מוצעת הפלואנס ZE בעסקת ליסינג דרך אלבר בתשלום ראשוני של 7,900 שקלים וחודשי של 1,690 שקלים (לא כולל עסקת חשמל).

בטר פלייס תצא השבוע במסע פרסום שיעשה שימוש בלקוחות שכבר רכשו את הרכב ורוצים להביע את שביעות הרצון שלהם. לפי אנשי השיווק של החברה, גם המהלך החדש נולד משיחות עם הלקוחות הקיימים, שטענו שמה שחסר לרבים מהמתעניינים במכונית הוא הביטחון בעסקה והאפשרות להתחיל רכישה בסכום זול יותר. בבטר פלייס מניחים שבכך הם עונים על דרישות הלקוחות.