(קחו אוויר) מזראטי גראנטוריסמו MC סטרדלה עם ספסל אחוריכשמזראטי הציגה בפעם הראשונה את מהדורת ה-MC סטרדלה (Stradale) של הגראנטוריסמו, היו לה שני מושבים בלבד, כזכר לגנטיקת המרוצים שהיא נושאת. כעת, כמעט 3 שנים לאחר שהוצגה, חושפת היצרנית האיטלקית גרסה משודרגת, כשהדגש פה הוא על תוספת של זוג מושבים מאחור – שבתכל'ס נמצא שם בעיקר ליופי. מעבר לכך, מזראטי גם זורקת לחבילה את הגרסה העדכנית של מנוע ה-V8 בנפח 4.7 ליטר שלה, שמספק 460 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית בעלת 6 הילוכים. המשמעות – ביצועים מרשימים, כמו מהירות מירבית של 302 קמ"ש, לצד מכלולים משופרים כמו בלמים קרמיים מחורצים.

קשה לומר שה-MC סטרדלה מציגה הבדלים משמעותיים ביחס לגראנטוריסמו "רגילה", אבל מוכרחים להודות שכ-6 שנים אחרי שהוצגה, ה-GT המוצלחת של מזראטי שומרת על מראה מודרני ונאה בלשון המעטה. או בקיצור – תראו כמה שהיא יפה בתמונות (בעיקר מלפנים ולמרות הצלעות הרזות שבחישוקי ה-20 אינץ'). ומניסיון שלנו – היא גם נשמעת מצוין.

ה-MC סטרדלה העדכנית תוצג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה הבאה עלינו לטובה לצד הקוואטרופורטה החדשה שמושקת באירופה וככל הנראה בקרוב גם אצלנו.