"התחלנו את השנה עם מלאי יפה של מכוניות ואנחנו מאוד אופטימיים," סיפר אבי צור מנכ"ל צ'מפיון מוטורס בהשקת הגולף החדשה. "אני לא חושב שיש כאן מיתון, אלא תחושות שאולי אינן נעימות. שוק הרכב הישראלי הוא מאוד עקבי ואני לא צופה כאן הפתעות לרעה כמו שראינו באיטליה או ספרד. בהסתכלות ארוכת טווח אנחנו כאן כדי להיות שחקנים מובילים ואתם תראו במהלך השנה איזו השקעה אנו עושים באולמות התצוגה החדשים. יש כאן השקעה אדירה בתשתית ואנחנו מאוד אופטימיים לגבי העתיד. באירופה תהיה שנה לא קלה בשוק הרכב, אבל יכול להיות שדווקא בגלל זה יפתחו הזדמנויות מאוד מעניינות עבורנו".

מבחינת צור גם אין בעיה עם כך שסקודה מכרה ב-2012 יותר מכוניות מאשר מותג פולקסווגן וההנחה מבחינתו שהמצב הזה ימשיך גם בתקופה הקרובה. "אנחנו פועלים עם ארבעה מותגים וכל אחד מהם מצליח ופונה לקהל שונה. פולקסווגן הוא מותג פרמיום ואנחנו לא מצפים מימנו להוביל בהיקפי המכירות בקבוצה ולמכור עימו 15,000 מכוניות בשנה. אנחנו כן מצפים מימנו להוביל תדמיתית וטוב לנו היכן שאנחנו, באזור ה-8,000-10,000 מכוניות. לכן סקודה נתרמת על ידי פולקסווגן בצורה גדולה".