ניסאן רזוננס (Resonance) קונספט
הכותרת אולי קצת מקדימה את המאוחר, אבל ניסאן רזוננס (Resonance – 'תהודה' בעברית), הקונספט החדש של היצרנית, כבר מצליח לקטוף פרסים בתערוכת דטרויט בה הוא מוצג. כלומר, הוא קטף פרס אחד – EyesOn – הניתן לבחירת השופטים לרכב הקונספט בעל העיצוב הטוב ביותר. הרזוננס, כך ניסאן, הוא המבט שלה לעתיד רכבי הפנאי – הן במראה והן בטכנולוגיה – אבל זה עדיין לא אומר כלום על תוכניות לייצור או על הדור הבא של אחד מדגמי החברה.
 
 
כפי שאתם רואים, מדובר בעיצוב עתידני במיוחד, כיאה לרכב קונספט. לפי ניסאן, יש לו מראה "מהדהד" – כלומר שקווים רבים חוזרים על עצמם, הולכים ומתעצמים ומשפיעים זה על זה לאורך גופו של הרזוננס. יש כאן הרבה זוויות חדות וצורות שנחתכות, ושילובים לא שגרתיים של צבעים וחומרים. ובכל זאת, ניתן לזהות גם אלמנטים מדגמי ניסאן הקיימים כמו הג'וק והמוראנו.
 
 

פנים הרכב מתאפיין בהרבה אלמנטים היי-טקיסטיים עם הרבה שילובים של עור, עץ ואלומיניום. את ההצגה גונבת הקונסולה המרכזית, המורכבת ממסך גדול ובעל צורה לא מרובעת המציג את כל המידע שיש למכונית להציע, עם מספר מינימלי של לחצנים ומתגים.
העיצוב של הרזוננס אמנם קצת קשה לעיכול, אבל כשזה מגיע לתא הנוסעים – לזה כבר לא היינו מתנגדים בכלי הרכב של היום – ויפה שעה אחת קודם.

מתחת למכסה המנוע חוזה ניסאן הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין קטן עם מנוע חשמלי המשודכים לתיבה דו-מצמדית שמעבירה את הכוח לכל הגלגלים – כדי שלא נשכח שמדובר פה ברכב פנאי.
הלקוחות העתידיים של הסגמנט, היא אומרת, ירצו לרכוש רכב פנאי שמצהיר הצהרה – הן מבחינת המראה והן מבחינת ההנעה הירוקה והחסכונית.