פרארי F150, תחת מעטה הסוואה כבדהמכונית המיוחדת הבאה של פרארי בדרך, ואנשי היצרנית האיטלקית מתקשים להתאפק ומתחילים לדבר ולספר על ה-F150. אחרי שדיברנו על המשמעות, המורשת ועל האתגרים בעיצוב, עכשיו כבר מדברים הנדסה. המכונית בנויה מלא פחות מ-4 סוגים שונים של סיבי פחמן המיוצרים על-ידי מחלקת הפורמולה 1 של פרארי. התוצאה – רמת קשיחות גבוהה במיוחד שכאשר משווים אותה ל"מיוחדת" היוצאת, פרארי אנזו, מקבלים שיפור של 27% בקשיחות הקורות ו-22% בגוף המכונית. מיכל הדלק ומערכת הסוללות של מנוע ה-HY-KERS ממוקמים ממש מאחורי הנהג – במיקום שלטענת פרארי הוא הכי בטיחותי והאופטימלי מבחינת חלוקת המשקל.

מטרה נוספת בתכנון המכונית הייתה היצמדות למידות קומפקטיות. את זה פרארי מנסה להגיד תוך שהיא מספרת על בסיס גלגלים הדומה (או אף זהה) לזה של ה-458 איטליה. רק שכאן יש מנוע V12 גדול עם מערכת ה-HY-KERS. בהסתכלות לאחור אנחנו יכולים לומר של-458 בסיס גלגלים זהה לזה של האנזו הוותיקה – 265 ס"מ, כאשר זו האחרונה הייתה ארוכה, רחבה וכמובן נמוכה יותר. ניתן להניח שה-F150 תזכה לפרופורציות דומות, למעט לאורך.
בשביל להשיג את תנוחת הישיבה המושלמת, ושהכי מקרבת את הנהג לתנוחת הישיבה במכונית מרוץ אמיתית, תגיע ה-F150 עם מושבים מקובעים שלא ניתן לכוונם. כל לקוח יזכה למושב שיותאם אליו באופן אישי, כאשר את הכיוונונים היחידים ניתן יהיה לבצע בדוושות ובהגה. תנוחת הישיבה הנמוכה עוזרת גם היא למקסם את מרכז הכובד של המכונית.
פרארי F150 מתקרבת
צילום: מנהל

בוודאי שמתם לב שהזכרנו את מונח הקסם "V12". פרארי שמה קץ לשמועות על ה-V8 בעל צמד המגדשים ואומרת חד וחלק – המנוע ב-F150 יהיה אבולוציה של המנוע שראינו ב-F12 ברלינטה. זו, להזכירכם, עדיין מחזיקה בתואר הפרארי הסדרתית החזקה ביותר עם 740 כ"ס – תואר שה-F150 בוודאי תיקח ממנה. המנוע, בעל נפח של 6.3 ליטר, מעיף את ה-F12 ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות בדרך ל-340 קמ"ש ואף מעבר. בהנחה שה-F150 תשקול למטה מטון וחצי (קצת פחות ממשקלה של ה-F12), שמספר הסוסים באורוותה ובכלל רמת מכלוליה יעלו על אלה שבברלינטה – השמיים הם הגבול בכל הנוגע לביצועים.