ניסאן ג'וק מיניסטרי אוף סאונד
אחת הדרכים המוכרות לרענן מכוניות היא דרך מהדורות מיוחדות וגם ניסאן מכירה זאת. וכך חברת קרסו, יבואנית ניסאן, מתחילה בשיווק מהדורה מוגבלת של הג'וק המצליח שפותחה בשיתוף עם קבוצת 'מיניסטרי אוף סאונד' (Ministry of Sound) הלונדונית. זו מפורסמת בשל מועדון הדאנס הגדול ובעל הסאונד הייחודי באזור קובנט גרדן שבלונדון, שנחשב לאחד הטובים ביותר בעולם, כמו גם בשל חברת התקליטים שלה ופעילויותיה בתחום. הרכב המשותף לניסאן ולמינסטרי אוף סאונד הושק בקיץ והמכירות באירופה החלו בספטמבר.

המהדורה המיוחדת של ניסאן ג'וק תוצע עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. רמת האבזור מוגדרת כ'טקנה' (הגבוהה) עם שינויים בולטים כמו: חישוקים, בתי מראות וידיות דלתות בצבע לבן כשלרכב עצמו שתי אופציות לצביעה החיצונית: שחור מטאלי או לבן מטאלי. גם פנים הרכב טופל עם שימוש נרחב בצבע הלבן בקונסולה המרכזית ובדיפון, כמו גם בתפרים על ריפוד העור, בידית הבורר ובגלגל ההגה. הרוכשים יקבלו גם מכשיר אייפוד עם תושבת מקורית לרכב וחבילת מוסיקה, וידאו ואוזניות של מינסטרי אוף סאונד. כמו כן יקבלו הרוכשים כניסת VIP לחנות המוסיקה של המינסטרי אוף סאונד ברשת.

רק 15 כלי רכב מהגרסה המיוחדת יגיעו לארץ ומחירם יעמוד על 144,300 שקלים – תוספת של 400 שקלים ביחס לג'וק ברמת גימור 'טקנה'.