אודי Q5 החדש
אודי ישראל מתחילה בשיווק הדגם המחודש של ה-Q5, רכב הפנאי המצליח שלה שהוביל את המכירות בתחום ונמכר ב-3 השנים האחרונות ב-1,000 יחידות לערך. חיצונית זכה הרכב לעדכון בסגנון הקו העיצובי העכשווי של אודי, כאשר גם הפנים עודכן – כולל שדרוג מערך ה-MMI (מערך המולטימדיה הקיים במרבית דגמיה החדשים של החברה).

בין השיפורים המרכזיים בהם גאים אנשי החברה נמצא תחום חטיבות הכוח, שהתחזקו וקיבלו (במנועי הבנזין) תיבות 8 הילוכים אוטומטיות במקום כפולת המצמדים עם 7 ההילוכים בעבר. מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש מייצר כעת 225 כ"ס במקום 211 בעבר ויזנק ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות. מנוע ה-3.2 ליטר הוחלף במנוע ה-3.0 TFSI המוגדש, לו 272 כ"ס (דומה לעבר), אך המומנט גדל משמעותית ל-40.8 קג"מ לעומת 33.6. הוא יזנק ב-5.9 שניות ל-100 קמ"ש – שיפור משמעותי למדי לעומת 6.9 שניות בעבר. באודי ישראל מציינים שיפור של 15% בצריכת הדלק, מה שממקם את הגרסאות הללו בקבוצה 10 של המיסוי הירוק במקום 13 בעבר. לגרסת הדיזל 177 כ"ס והיא תוצע עם תיבת ה-S-טרוניק כפולת המצמדים של אודי (בעלת 7 הילוכים).

למרות מקצה השיפורים ב-Q5, המחיר דווקא ירד והוא יחל ב-315,000 שקלים לגרסת הדיזל, 323,000 שקלים ל-2.0 ליטר בנזין ו-356,500 לגרסת ה-3.0 ליטר. הוא יכלול מושב נהג מתכוונן חשמלית, גג שמש, בקרת אקלים, מערכת שמע עם תפעול מההגה וחישוקי 18 אינץ'.
גרסת ה-3.0 ליטר תוצע בנוסף עם כיוון חשמלי למושב הנוסע, ותפעול הילוכים מההגה. גרסת ה-2.0 ליטר תוצע גם עם חבילת לקשרי (40,000 שקלים) שתכלול חישוקי 19 אינץ', פנסי קסנון, תפעול חשמלי גם למושב הנוסע, פתיחה חשמלית לדלת האחורית ועוד. כמו כן תוצע חבילת ספורט באותו מחיר (חישוקי 20 אינץ', גימור ספורטיבי פנימי, מושבי ספורט ועוד).