לקסוס LF-LC בלו קונספט
אם נדמה לכם שאתם חווים דז'ה-וו – אתם יכולים להירגע. זוהי לקסוס LF-LC קונספט, וכבר ראיתם אותה השנה, אי-שם בתערוכת דטרויט. אז למה אנחנו מזכירים אותה שוב? א. בגלל שהיא נראית מצוין. ב. בגלל שהיצרנית היפנית מפרסמת מספר נתונים נוספים ותמונות של המכונית המרהיבה הזו, שהופכים את החשיפה הנוכחית לשוות-אזכור.
יחידת ההנעה של ה-LF-LC נועדה להשוויץ ביכולות ההיברידיות של לקסוס. על-פי החברה, זהו העתיד של הטכנולוגיה בדגמים שלה. למרות שהיא לא ממש מפרטת מה יש שם, אנחנו יכולים לומר כעת שיחידת ההנעה כאן מספקת לא פחות מ-500 כ"ס, שזה הכי הרבה שהיא אי-פעם הפיקה מהנעת כלאיים. לקסוס מספרת רבות על החומרים הקלים, ביניהם סיבי-פחמן, מהם בנויה המכונית, ולמרות שהיא לא מפרסמת נתוני ביצועים או משקל שהיו יכולים להקל על הניחושים, ניתן להניח שהיא נוסעת בכלל לא רע.
לקסוס LF-LC בלו קונספט מגיעה לאוסטרליה
צילום: מנהל

וגם אם היא לא מבצעת כמו שהיא נראית, לפחות היא נראית. מכונית הקונספט הספורטיבית-היברידית של לקסוס, שממשיכה את הקו שהחלה ה-LFC מרשים ביותר בעיננו. היא גם מקיימת הופעה נוספת, הפעם בתערוכת הרכב של סידני, אוסטרליה, כשהיא עוטה צבע כחול עמוק וגם נושאת שם תואם ("כחול", למקרה שזה לא היה ברור). אנחנו נשמח לקבל אותה גם באדום-דטרויט וגם בכחול-סידני. ואם צריך, גם בחום-ישראל יהיה בסדר. העיקר שיהיה.
מבפנים מתהדרת המכונית בעיצוב עתידני אך שפוי, עם מסך עתיר אינצ'ים (12.3, ליתר דיוק) שחולש על הקונסולה המרכזית ועוד אחד בגודל זהה בלוח המחוונים. השליטה על המידע המוצג מתבצעת בעזרת מסך שלישי, שהוא גם מסך מגע עם מקלדת ולחצני שליטה אחרים. שאר האזור הפנימי עוטה שילובים של עור, זמש עץ וגם מתכת.

לקסוס אפילו לא רומזת אם זוהי אכן גרסת תצוגה מוקדמת למכונית ספורט שגם תיכנס לייצור ותהווה דור חדש ל-LFC המיוחדת. בכל אופן, זה לא שהיינו יכולים להרשות לעצמנו אחת כזאת.