טויוטה יאריסחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה השיקה היום (ד') את הגרסה ההיברידית ליאריס. הסופרמיני החדשה והכל כך חשובה עבורה, נחתה בארץ רק בתחילת השנה, הופכת עם סופה להיבירידית הזולה ביותר בארץ עם תג מחיר של 115,000 שקלים.
מדובר במחיר יקר בכ-10,000 שקלים מהיאריס הרגילה בגרסתה המאובזרת, אבל היבואנית מציינת שתוספות כמו בקרת אקלים, מפתח חכם, תאורת לד ליום, וחלונות חשמליים מאחור, שכולם חסרים בדגם הרגיל והמאובזר, מוערכים בשווי של 5,000 שקלים. וכך, לטענתו, פער המחיר קטן משמעותית מזה שבאירופה. הסיבה לכך היא כמובן המיסוי המוזל בארץ למכוניות היברידיות. דרור גורלניק, מנהל השיווק של טויוטה, מציין שבזכות המערך ההיברידי תזכה המכונית בציי הרכב לזיכוי חודשי של 540 שקלים מערך שווי השימוש שמשלם העובד. דבר שיסייע בוודאי למכירות, שכן מדובר בשווי שימוש נמוך מזה של סופרמיני רגילות.
ביוניון-מוטורס יש צפיות גבוהות למדי מהיאריס ההיברידית וגורלניק מספר על צפי למכירת 1,000 מכוניות בשנה מלאה. אלה יצטרפו לקצב של כ-3,000 כלים בשנה של היאריס הרגילה. כדאי לציין שמבחינת טויוטה ישראל היאריס החדשה היא המצליחה ביותר בשושלת הסופרמיני הזו.

טויוטה יאריס ההיברידית ארוכה ב-2 ס"מ מהדגם הרגיל בייחוד בגלל החזית השונה והבולטת יותר. זו מקנה לה מראה דינאמי ומיוחד יותר מהדגם הרגיל ונעזרת גם בתאורת לד ליום. תאורת לד מבדלת את הגרסה הזו גם מאחור. בזכות המראה המיוחד יותר מקווים בטויוטה לגנוב לקוחות גם מתחום הפרימיום הקטן וממכוניות כמו אודי A1.

היאריס ההיברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר שמייצר 75 כ"ס ו-11.1 קג"מ ובמנוע חשמלי שמייצר 74 כ"ס ו-44.6 קג"מ. ההספק המשולב הוא 100 כ"ס (דומה לזה של היאריס הרגילה) וההאצה למאה תארך 11.8 שניות למאה מול 12.3 שניות לגרסה האוטומטית הרגילה (המהירות המרבית היא 165 קמ"ש מול 175 קמ"ש). למרות המערך ההיברידי והמצברים שומרת המכונית על נפח זהה של תא מטען שנפחו 288 ליטר. כמו הגרסה האוטומטית ליאריס גם האחות הסביבתית מצוידת במערך הטויוטה טאץ' שכולל מערכת שמע (שליטה מההגה), מצלמה אחורית בלוטות' ועוד.

אנשי טויוטה ישראל גאים במיוחד בצריכת הדלק שתשמש כאחד הכלים החשובים ביותר למכירת המכונית. מדובר ב-29.4 ק"מ לליטר בתנועה עירונית וב-27 ק"מ לליטר בתנועה משולבת. נתונים שהינם טובים מאלה של המתחרה הבולטת ההונדה ג'אז ההיברידית שמחירה יקר במעט.