פולקסווגן חיפושית קבריולט 2013
פולקסווגן חיפושית החדשה, שהוצגה בשנה שעברה בתערוכת פרנקפורט וצפויה להגיע ארצה בתחילת 2013, זוכה גם לגרסה פתוחת-הגג. זו תוצג בתערוכת לוס אנג'לס המתקרבת, שתתקיים בסוף חודש נובמבר. היא תוצג שם בין היתר היות ומרבית הרוכשים הפוטנציאליים שלה גרים באזור – את הדור הקודם של החיפושית החדשה מכרו הגרמנים בעיקר בארצות הברית.

חיפושית קבריולה החדשה תגיע, כמו קודמותיה, עם גג בד רך, שנפתח ונסגר בלחיצת כפתור. משך הפעולה נמשך כ-10 שניות וניתן לעשותו גם בנסיעה במהירות של עד 48 קמ"ש (30 מייל לשעה). מאחר והגג מתקפל לאחור, הצטמק תא המטען ב-85 ליטר – מ-310 לכדי 225 ליטר צנועים למדי.

עם זאת, שומרת פולקסווגן על העיצוב הנאה של החיפושית החדשה-החדשה, שנראה חד ובוגר יותר מזה של הדור הקודם. מהצד הן אמנם נראות כמעט-זהות, אך ההבדל הוא בפרטים הקטנים – כמו תפיחה במימדים שתורמת למרווח פנים רב יותר ולשיפור ביכולת הדינאמית.
חיפושית קבריולה פורשת כנפיים
צילום: מנהל

היצע המנועים של החיפושית הפתוחה יכלול 7 אפשרויות. גרסת הבסיס תגיע עם מנוע ה-1.2 ליטר TSI של קונצרן פולקסווגן עם 105 כ"ס. כמו כן תוצע גם גרסת BlueMotion חסכונית עם אותו מנוע. המנועים הנוספים בתחום הבנזין יהיו 1.4 ליטר TSI עם 160 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר עם 200 כ"ס. בגזרת הדיזלים תמצאו TDI בנפח 1.6 ליטר עם 105 כ"ס (וגם גרסת BlueMotion) ובנפח 2.0 ליטר עם 140 כ"ס.

השיווק של החיפושית קבריולה החדשה יתחיל לקראת אמצע שנת 2013, אבל אלינו, לא בטוח שיגיע. המחיר, בארצות הברית ובאירופה לפחות, ייחשף עם ההשקה בלוס אנג'לס.