סמארט פורסטארס קונספטתכירו: זהו סמארט פורסטארס (Forstars), קונספט שקרוי כך עקב הגג השקוף שלו שמאפשר להביט בכוכבים. הפורסטארס הוא קרוסאובר קטן במיוחד, או ליתר דיוק רכב-פנאי-קופה (Sports Utility Coupe) בעל שלוש דלתות ושני מקומות ישיבה. על אף השימוש במונחי פנאי ושטח, הפורסטארס ככל הנראה מיועד רק לכביש, די להביט בתמונות כדי להבין זאת. עם 150.5 ס"מ, גובהו של הקונספט מעט נמוך יותר מזה של סמארט פורטו (הפרש של 3.5 ס"מ), אך בסיס הגלגלים ארוך יותר באופן משמעותי – 247 ס"מ שהם לא פחות מ-60.3 ס"מ הפרש. האורך הכולל שלו הוא 355 ס"מ, דומה לזה של מכוניות מיני המשווקות כיום. רוחבו – 171 ס"מ.
העיצוב של הפורסטארס מסתמך על מכוניות קונספט קודמות של היצרנית – ובעיקר על הפור-אס (for-us), שהוצג בתערוכת דטרויט בתחילת השנה. יש לו כאמור גג זכוכית, וגם חישוקי-ענק בקוטר 21 אינץ'. עיצוב הפנים עתידני ורשימת האבזור כוללת מנשא לסמארטפון וגם בונוס אחד מפתיע – מקרן שוכן בקדמת הרכב המאפשר הקרנה של סרטים (או כל דבר אחר) על קירות או מסכים מותאמים. על-פי סמארט, התוסף הזה מתאים ליוצרי סרטים המעוניינים לחלוק את עבודותיהם בצורה ייחודית.
 
ההנעה סמארט פורסטארס היא חשמלית. הוא עושה שימוש במנוע חשמלי של בראבוס שמייצר 80 קילוואט, שהם 107 כ"ס ו-13.8 קג"מ הזמינים כמובן בסל"ד מיידי. אלה נונים לו את היכולת להגיע למהירות מירבית של 130 קמ"ש. סוללת הליתיום-יון שלו הינה בעלת קיבולת של 17.6 קילוואט/שעה.
 
סמארט פורסטארס מוצג בתערוכת פריז ומוגדר כניסוי עיצובי וטכנולוגי. גרסת היצור מתוכננת במתכונת כזו או אחרת ב-2014.